וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבנו בשטח עם מנכ"ל הוסקווארנה

24.11.2014 / 8:58

מנכ"ל הוסקווארנה מצטרף אלינו לרכיבה בשטח, אבל מספר שהעתיד של החברה נמצא בכלל בכביש וגם, כמה מילים על KTM ה"מתחרה"

סטילס: רונן טופלברג

רכיבה בשטח עם מנכ"ל הוסקווארנה. רונן טופלברג,
מימין, אוליבר גורינג מנכ"ל הוסקווארנה, במרכז קובי גילון סמנכ"ל השיווק בעופר אבניר, משמאל מנואל מנר מנהל המכירות של הוסקווארנה העולמית/רונן טופלברג
"שני הבחורים האוסטרים המכובדים הגיעו לבושים בחליפות, אך אנשי עופר אבניר הכינו עבורם תסריט קצת יותר מעניין מפגישות עסקים שגרתיות"

מר אוליבר גורינג, מנכ"ל הוסקוורנה ומר מנואל מנר, מנהל המכירות קפצו מאוסטריה לביקור בחברת עופר אבניר - יבואנית אופנועי הוסקוורנה לישראל. שני הבחורים האוסטרים המכובדים הגיעו לבושים בחליפות, אך אנשי עופר אבניר הכינו עבורם תסריט קצת יותר מעניין מפגישות עסקים שגרתיות. לאחר כמה פגישות עבודה וסיור בנקודות המכירה והשרות של הוסקוורנה בישראל, נלקחו השניים למרכז הלוגיסטי של עופר אבניר, באזור התעשייה שוהם. במקום המתינו להם אנשי הצוות של מועדון הלקוחות הוסקוורנה בישראל HUSKY FRIENDS תחת ניצוחו של שחר עמרמי, ציוד לרכיבת שטח וכמה עיתונאים מקומיים, שהוזמנו לרכב על דגמי 2015 ולהיפגש בצורה ייחודית עם הנהלת הוסקוורנה.

אחרי הכרות קצרה ותדריך יצאנו לרכיבה לאורך ציר קו 400 עד ליער קולה. גם מזג האוויר האיר פנים לאוסטרים ולאחר כמה ימי גשם שהרטיבו את האדמה והחזירו את הגוון הירוק לשטח, יצאה השמש וכך נהנו המשתתפים באירוע ממזג אוויר ומתנאי קרקע מושלמים לרכיבת שטח. כמו שתמיד קורה ברכיבות שטח, החוויות וההנאה מהרכיבה סייעו רבות ליצירת אווירה מיוחדת בין העיתונאים לבין צמד האוסטרים והרשמיות נשארה הרחק מאחור. לאחר כשעה לאורך הסינגלים המסולעים והרטובים שבמהלכם התגלה מר אוליבר המנכ"ל כרוכב שטח יותר טוב ממנהל המכירות שלו, הגענו ליער קולה.

רכיבה בשטח עם מנכ"ל הוסקווארנה. רונן טופלברג,
רכיבה בשטח עם מנכ"ל הוסקווארנה/רונן טופלברג

אופנועי הוסקווארנה ישמשו כדגמי הפרימיום

" יש כוונה להתמקד במספר דגמים קטן יחסית, ללא גרסאות מיוחדות כמו סיקס דייז ופקטורי, כדי לא לבלבל את הלקוח"

במקום המתינו לרוכבים שולחנות ערוכים למופת ומלאים בכל טוב להשלמת החוויה. מהשיחות עם אנשי הוסקוורנה לאורך היום עלו מספר נקודות מעניינות לגבי התוכניות לעתיד והדרך שבה יצליחו אנשי הוסקוורנה לשמור על ייחודיות מול ק.ט.מ, למרות המכנה המשותף הרחב מאוד. אוליבר הדגיש, שאין כל כוונה בשלב זה לפתח מנועים שונים עבור אופנועי הוסקוורנה והאופנועים החדשים יתבססו על מנועי ק.ט.מ ואולי יסתפקו בתוספת של שדרוגים מתוך קטלוג השיפורים והאביזרים של היצרן. דגמי הפרירייד השונים כולל הדגם החשמלי יישארו בשלב זה ייחודיים בליין ק.ט.מ. יש כוונה להתמקד במספר דגמים קטן יחסית, ללא גרסאות מיוחדות כמו סיקס דייז ופקטורי, כדי לא לבלבל את הלקוח ובגלל העובדה, שגם כך אופנועי הוסקוורנה מגיעים מצוידים בחלקים הטובים ביותר, שלרוב נעשה בהם שימוש בגרסאות המשופרות של ק.ט.מ.

עוד לדבריו, מיתוג דגמי הוסקוורנה מתבסס על היותם מוצרי פרמיום ולכן לא נשקלת בשלב זה האפשרות לייצר אופנועים פשוטים וזולים יותר לקהל יעד עם דרישות ותקציב נמוכים יותר. בשורה מעניינת נוספת היא הכוונה להתרחב לתחום אופנועי הכביש והסופרמוטו, ואת הרמז לכך כבר קיבלנו בדמותם של שלושה אופנועי כביש חדשים, שהוצגו בתערוכת האופנועים הבין לאומית EICMA האחרונה. האופנוע הראשון הוא הסופרמוטו 701 המיועד גם לכביש הציבורי המתווסף אל דגם המרוצים בנפח 450 ובנוסף שני דגמי קונספט מעניינים.

רכיבה בשטח עם מנכ"ל הוסקווארנה. רונן טופלברג,
רכיבה בשטח עם מנכ"ל הוסקווארנה/רונן טופלברג

העתיד בכלל נמצא בכביש

התוכנית המפתיעה לטווח הרחוק היא למכור יותר אופנועי כביש מאשר אופנועי שטח ובזכות כך להגדיל את מחזור המכירות ולאפשר תקציבי מחקר ופיתוח גדולים יותר, על מנת להמשיך לחדש ולייצר אופנועים טובים וחדשניים עוד יותר. בשלב זה קבוצות המרוצים של הוסקוורנה יתמקדו כמובן בתחום השטח, אך גם בתחום מרוצי הכביש בקטגורית המוטו 3 במרוצי ה-GP ובמרוצי הסופרמוטו.

הוסקווארנה החברה תמשיך להשקיע משאבים ומאמצים כדי לפתח את האופנועים הסדרתיים ולהחזיר לחברה את מעמדה בתחום הסופרמוטו והכביש. בנוסף ציין בגאווה אוליבר, שתחזית הייצור לשנת 2015 עודכנה ל-15,000 יחידות ומבחינת הוסקוורנה זה יהיה שיא כל הזמנים מיום הקמתה בשנת 1903. נושא מועדון הלקוחות זכה לתמיכה מאוד נלהבת של האוסטרים והם אף הביעו רצון לתרום בכל דרך לפעילויות המועדון, אולי ג'ארביס יבוא לביקור?

דגמי תצוגה חדשים של הוסקווארנה. אתר יצרן
דגמי תצוגה חדשים של הוסקווארנה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully