וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 2 סדאן נחשפה

24.11.2014 / 12:18

מאזדה 2 סדאן החדשה תחזק את השקת הסופר מיני בציים עם תא מטען נפרד ומנועי בנזין בסייסים. בישראל באפריל 2015

מאזדה 2 סדאן. אתר יצרן
מאזדה 2 סדאן/אתר יצרן

משפחת מאזדה 2 ממשיכה להתרחב. אחרי הצגת הדגם הקומפקטי, ומהדורת קרוסאובר קלה ואופנתית בשם CX-3, מציגה השלוחה של מאזדה בתאילנד בבנגקוק את ה-2 סדאן החדשה, התת המשפחתית החשובה לציי רכב ומשפחות קטנות. הסדאן העממית (שתשווק בארץ כדמיו), תתברג בקבוצה מבוקשת, שכוללת בין היתר את מיצובישי אטרז' וסקודה ראפיד, אך תפתה את הלקוחות עם עיצוב ספורטיבי ותא נוסעים מודרני.

ה-2 סדאן זהה כמעט לחלוטין למרכב הסופר-מיני, ומובחנת רק בחלקה האחוריף שם היא חולקת דמיון לאחותה הגדולה, מאזדה 3. שתיהן מעוצבות על פי הנוסח המשפחתי של מאזדה בשנתיים האחרונות, הכולל בתי תאורה צרים וטרפזיים ומעט סרחי עודף. ל-2 סדאן תוספת קטנה בדמות ספוילר מובנה וסמלי בדלת תא המטען.

מאזדה חושפת את ה-CX-3 החדש

גם עם הכניסה פנימה, נחשף תא נוסעים שנותר נאמן ליסודות של ה-2 הצ'בק. מאזדה משתמשת בחומרים באיכות אחידה כך שבניגוד לעבר, סביר שהמגע עם הדיפונים יותיר תחושה פחות "עירומה" וספרטנית. הסידור הוא לחמישה אנשים בגודל ממוצע (מעבר לכך תורגש צפיפות במרפקים ובכתפיים) וברשימת האבזור כמעט כל הרכיבים שמופיעים בסדרות הבכירות, לרבות מערכת השמע וחוגת השליטה המרכזית. נפח תא המטען יהיה שווה ערך למתחרות (סביבות 400 ל').

בחזית, ניתן יהיה לבחור בין מנוע דיזל 1.5 ל' עם כ-105 כ"ס, לבין מנוע בנזין 4 צילינדרים בסיסי עם כ-100 כ"ס בחיבור לתיבה ידנית 6 מהירויות או אוטומטית. הפרטים הטכנים המלאים טרם פורסמו, אולם בהתחשב בסגל המנועים (טכנולוגיית סקי-אקטיב) סביר שהביצועים יהיו טובים בהרבה מה-2 סדאן היוצאת.

ה-2 סדאן תצא לכביש בחודשים הקרובים. לארץ היא תגיע באפריל 2015, כך מסרה היבואנית דלק מוטורס לוואלה! רכב. מחירים ומפרטים יפורסמו בסמוך למועד השקתה המקומי.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully