וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוהגים בלילה? קבלו קפה בשקל אחד

24.11.2014 / 20:13

קופיקס? אפילו יותר טוב. ח"כ ציפי חוטובלי סגנית שר התחבורה יוזמת פרויקט עירנות מאחורי הגה - נהגים יקבלו קפה בשקל אחד בין חצות ל-6 בבוקר בחנויות הנוחות של חברות הדלק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ חוטבלי: קפה לנוהגים בלילה, בשקל אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך
"לדברי חברת הכנסת, 18 אחוז מכלל ההרוגים נספרים בלילה וגם 17 אחוזים מהתאונות נגרמות בשעות קשות אלה"

כך תישארו ערניים מאחורי ההגה? חברת הכנסת ציפי חוטובלי, בשיטוף עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, יוזמת פרויקט מעורר שינסה להפחית את התאונות בשעות הקטנות של הלילה. לדברי חברת הכנסת, 18 אחוז מכלל ההרוגים נספרים בלילה וגם 17 אחוזים מהתאונות נגרמות בשעות קשות אלה. אחת הסיבות העיקריות לתאונות אלה היא הירדמות בנהיגה. לכן החליטה סגנית שר התחבורה ובעזרת חברות הדלק הגדולות (פז, דלק, סונול ודור אלון) לקדם פרויקט עירנות מקורי - בין חצות לשש בבוקר, יוכלו הנהגים לרכוש קפה בחנויות הנוחות של תחנות אלה, תמורת שקל אחד בלבד. פרויקט זה יחל ב-1 בדצמבר, בכל חנויות הנוחות של תחנות הדלק שלעיל.

ח"כ חוטובלי: "מטרת הפרויקט היא לתמרץ את הנהגים לעצור להתרעננות בשעות הלילה המאוחרות ובכך להפחית משמעותית את מספר תאונות הדרכים בשעות הלילה. על סמך מחקרי בטיחות שבוצעו בארץ, עייפות וחוסר ערנות הן הסיבה המרכזית לאחוז הנפגעים בתאונות דרכים בשעות הלילה – לכן אני מאמינה שקפה בשקל הוא המענה הנכון לתאונות מסוג זה, יש פה גם שירות לציבור וגם מענה נכון למלחמה בתאונות בדרכים בלילה"

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully