וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים: אופניים חשמליים הושבתו בשל רכיבה בשכרות

9.12.2014 / 7:54

למרות שרכיבה על אופניים כחוק אינה נחשבת ל"נהיגה ברכב", אגף התנועה בנתניה השבית אופניים חשמליים לאחר שהרוכב נתפס בגילופין

אופניים חשמליים, אגף התנועה. אגף התנועה,
אופניו החשמליים של הרוכב שנתפס תחת השפעת אלכוהול/אגף התנועה

שוטרי משרד התנועה בתחנת נתניה עצרו רוכב אופנייים כבן 31 שנתפס בגין רכיבה תחת השפעת אלכוהול. האופניים הושבתו ל-30 יום והרוכב זומן לדין מהיר, כך מוסר קצין דוברות מחוז מרכז, רפ"ק זיוון פריידין.

משטרת נתניה קיבלה דיווח מעוברי אורח שהבחינו ברוכב אופניים שנסע בצורה מסוכנת על המדרכה וסיכן הולכי רגל. דיווח נוסף שהתקבל מאזרחים שהיו במקום העלה חשד כי הוא גם נושא תחת בגדיו סכין. שוטרי משטרת נתניה שהיו בקרבת מקום הגיעו לזירה במהירות ואיתרו את הרוכב תוך שהוא מזגזג על המדרכות, נופל וממשיך להוות סיכון לאנשים במקום.

השוטרים עיכבו את הרוכב, ובחיפוש שנערך על גופו אותרה סכין שהייתה ברשותו. תוך כדי החיפוש, הריחו השוטרים כי הוא מדיף ריח חריף של אלכוהול. בו במקום בוצעה בדיקת שטח שהעלתה כי הוא רוכב בגילופין. הוא נלקח לתחנת המשטרה ובבדיקת ינשוף נמצא בדמו 955 מ"ג.

ראש משרד התנועה בתחנת נתניה, רפ"ק האיל עלו, ביצע לרוכב שימוע במקום והשבית את האופניים (35W) לחודש וזימן את הרוכב לשיפוט מהיר בשל העבירה המיוחסת לו.

עוד חדשות אופניים בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully