וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C4 מתרעננת

11.12.2014 / 7:39

סיטרואן C4 מקבלת מתיחת פנים של אמצע החיים ומאמצת מנועי 3 צילינדרים חסכוניים, לצד מראה מחודש קלות. בישראל בשנה הבאה

סיטרואן C4 מתיחת פנים 2015. אתר יצרן
סיטרואן C4 המחודשת. השינוי הגדול הוא במנועים בתקן יורו 6/אתר יצרן

סיטרואן חשפה מתיחת פנים ל-C4 המשפחתית כ-5 שנים לאחר שהושקה באירופה. במסגרת הרענון, מקבלת הקומפקטית החשובה עדכונים חיצוניים סמליים ושדרוגים בתא הנוסעים, וכן נושאת בחרטומה מנועים קטני נפח וחסכוניים בתקן יורו 6. החברה מסרה קרוב לחצי מיליון עותקים של הדור השני מאז עלה לכבישים ב-2010. הדור הראשון הוצג ב-2004 וירש את מקומה של סיטרואן קסרה כזכור.

היקף השדרוגים מתחיל ביישור קו משפחתי עם המראה הנוכחי של דגמי סיטרואן. זה כולל עיצוב מחדש של החלק הקדמי (גם אם בקושי נראה לעין הממוצעת), המשלב נורות LED חדשות ובתי תאורה "תלת מימדיים" בחלק האחורי (נותנים תחושת עומק). עוד באגף הקוסמטי חישוקי 17 אינטש חדשים, תוספות כרום קלות ומספר גוונים נוספים להיצע.

בתא הנוסעים הותקנה מערכת בידור מחודשת עם צג 7 אינטש מרובה תפריטים שעתיד להקל על המשתמשים. איכות החומרים גם היא השתפרה קלות וכן הותקנו מושבים עם תמיכה טובה יותר. במידותיה לא חלו שינויים, כשאורכה הוא 4.33 מ' ורוחבה 1.79 מ'. נפח תא המטען - מהשימושיים בהיצע, עומד על 408 ל' ללא קיפול המושבים.

העדכון המהותי ביותר ב-C4 הוא המצאותם של מנועי "פיור-טק" האקולוגיים המשרתים כיום ברוב דגמי המשפחה. יחד עם מנועי 1.6 ל' תקניים, סיטרואן הטמיעה בשורותיה של ה-C4 את מנועי ה-1.2 ל' טורבו עם 110 כ"ס ו-20.5 קג"מ המושגים מ-1,750 סל"ד. את המנוע ניתן לחבר לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא 22 ק"מ לליטר. המנוע השני במשפחה הוא הפיור-טק 130, וכנגזר משמו מחלץ 130 כ"ס ו-24 קג"מ. גרסאות דיזל תהיינה ב-100 ו-120 כ"ס ( מותקנות בקטטוס החדש). לא ידוע בשלב זה אילו תיבות אוטומטיות תהיינה זמינות.

ל-C4 רשימה ארוכה של אביזרים תקניים, בהם מערכת מיזוג מפוצלת, נורות ערפל עוקבות פנייה, מפתח חכם ועוד. היא מצוידת באמצעי בטיחות חשובים כגון בקרת סטיה מנתיב ומערכת לניטור שטחים מתים בשדה הראייה.

לישראל צפויה להגיע ה-C4 המחודשת במהלך השנה הבאה, במהלך הרבעון הראשון, כך מסרה היבואנית דוד לובינסקי לוואלה! רכב.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully