וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לסקודה סופרב החדשה

11.12.2014 / 9:10

סקודה הפיצה תמונות מוסוות של הסופרב החדשה במסגרת מבחנים שנערכו בתקופה האחרונה. "זו הסקודה הטובה ביותר אי פעם"

סקודה סופרב 2015. אתר יצרן
סקודה סופרב החדשה מתקרבת/אתר יצרן

סקודה נערכת לחשוף את הדור החדש של הסופרב החדשה במסגרת תערוכת ז'נבה ב-2015. היצרנית הצ'כית פרסמה לכלי התקשורת מספר תמונות תחת הסוואה המלמדות על הכיוון העיצובי אליו פנו מתכנני מכונית המנהלים הבכירה, כאשר תחת מכסה המנוע ישתלבו מספר מנועים חדשים, בהם גם מנוע 1.4 ל' טורבו בסיסי. "הסקודה סופרב החדשה, היא הסקודה הטובה ביותר בתולדות המותג", כך מציין מנכ"ל החברה ד"ר וינפרד ואלנד.

קשה כמובן לנחש כיצד תראה הגרסה הסופית מבעד לשכבת המנומרת, אבל הדבר הראשון שידוע הוא כי בניגוד לדור הקודם, הסופרב ויתרה על תא מטען כפול פתיחות ובמקום זו הותקנה דלת הצ'בק רגילה. המספרים על הנייר, מצביעים על צמיחה נוספת בבסיס הגלגלים (תוספת של כ-8 סנטימטרים) ותא מטען עם 625 ל' נפח אחסון, ללא קיפול השורה השנייה. גדילה נרשמה גם באורך (2 סנטימטרים) וברוחב (5 סנטימטרים), ומכאן שהיא מרווחת במידה ניכרת ביחס לדגם היוצא.

תחת מכסה המנוע יופיע, לראשונה בהיצע מנוע 1.4 ל' טורבו עם כ-125 כ"ס, ומעליו מנוע 2.0 ל' טורבו עם 280 כ"ס. יתר ההיצע מורכב ממנועים לוגמי סולר (TDI) מסורתיים, החל ב-1.6 ל' עם 120 כ"ס ו-2.0 ל' עם 190 כ"ס. החיבור הוא לתיבות הילוכים ידניות או רובוטיות DSG עם 6 הילוכים. באופציות גם אפשרות להנעה כפולה.

הסופרב, כמו מרבית מכוניות הקונצרן נשענת על פלטפורמת ה-MQB המודולארית, ובסקודה כבר מתכננים את היום שאחרי ועשויים להציע תצורות נוספות (אולי אפילו רכב פנאי גדול). בסקודה ינסו לכון אותה מחדש אל פורד מונדאו החדשה ואופל אינסגיניה, ולכן ציידו אותה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, בהם בקרת שיכוך סלקטיבית ואמצעי בטיחות נוספים.

סקודה מסרה מעל 700 אלף יחידות מאז הושקה הסופרב ב-2001. הדור החדש ייחשף באירוע מיוחד בפראג בחודש פברואר הקרוב, ומייד לאחר מכן יישלח לבכורה נוספת בתערוכת הרכב בשוויץ. המכירות הראשונות מתוכננות לאמצע השנה הבאה. "מכונית הדגל שלנו תפנה לציים ולקוחות פרטיים כאחד. היא מדגישה את הערכים האיכותיים של המותג ומסמנת את הדרך לעתיד", כך מוסיף ואלנד.

טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully