וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני שביט מונה למנכ"ל קל אוטו

רכב

16.12.2014 / 7:43

קבוצת קל אוטו העוסקת בשירותי השכרה, מכירה וליסינג מינתה את דני שביט למנכ"ל החברה במקום מייסדה שמוליק קליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנכ"ל היוצא שמוליק קליין הופך לנשיא החברה, את מקומו ימלא דני שביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת 'קל אוטו', העוסקת בישראל בשירותי השכרת רכב, ליסינג, הובלה ומכירה, הודיעה השבוע על מינויו של דני שביט למנכ"ל החברה החל ב-1 בינואר. שביט יחליף בתפקידו את מייסד קל אוטו שמוליק קליין, שלאחר 22 שנות כהונה יעבור לנהל את כסא היו"ר.

לשביט (48), רזומה עשיר בענף הרכב, כשבין תפקידיו שימש כמנכ"ל יונדאי בתקופה בה רשמה צמיחה מ-5,000 מסירות בשנה ל-20,000 בממוצע, וכן שימש כמנכ"ל חברת הליסינג וההשכרה 'אלדן'. בארבע השנים האחרונות, שהה בארה"ב עם משפחתו וניהל את חברת 'פנגו' באמריקה. שביט נשוי עם 4 ילדים, בעל תואר שני בהנדסת מכונת מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים בינלאומי מאוניברסיטת קלוג בשיקגו. במסגרת שירותו הצבאי היה מג"ד שריון במילואים.

שמוליק קליין, יו"ר קבוצת קל אוטו: "קבוצת קל אוטו הינה חברת הליסינג שצמחה בקצה המהיר ביותר בענף הרכב בשנים האחרונות. עם צי של למעלה מ 15,000 כלי רכב מצאנו לנכון לפנות לניהול מקצועי בכדי למצות את אפשרויות הצמיחה בשוק הרכב הדינמי בארץ. קל אוטו נמצאת
בפני הרחבה ניכרת של הפעילות בענף התחבורה ואני מאמין שהשילוב בין כישורי היזמות שלי ליכולת הניהול של שביט יביאו לסינרגיה הנדרשת לניהול הצמיחה המהירה של הקבוצה."

  • עוד באותו נושא:
  • קל אוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully