וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 6 מתרעננת

17.12.2014 / 10:34

ב.מ.וו סדרה 6 זוכה למתיחת פנים קלה ב-2015 עם שינויים קוסמטיים וחבילות אבזור נוספות. בכורה בדטרויט

ב.מ.וו סדרה 6 מתיחת פנים 2015. אתר יצרן
משפחת ב.מ.וו סדרה 6 מקבלת עדכונים קטנים להמשך הדרך/אתר יצרן

ב.מ.וו תחשוף במסגרת תערוכת דטרויט מתיחת פנים סמלית של סדרה 6 על שלל מרכביה: קופה, קבריולה, וגראן קופה (4 דלתות סדאן). תהיה זו חבילת העדכון הראשונה של דגם ה-F12 דור 3, שהוצג ב-2011 בתערוכת הרכב בניו-יורק. עיקר השינויים קוסמטיים מבחוץ ומבפנים, אולם ב.מ.וו עתידה לחזק את המשפחה הבווארית עם מנועי דיזל נוספים בעתיד הלא רחוק.

במסגרת מתיחת הפנים, ב.מ.וו התאימה לסדרה 6 מראה מחודש של גוף בתי הכליות הקדמי (9 סורגים במקום 10), שינתה קצת את הסנטרים בשני הקצוות, ועל מנת לחזק אותה קצת בתחום האירודינמי, החליפה את מראות הצד ושילבה בהן איתותים בעיצוב שונה (יחי ההבדל הקטן). בדגם הגראן קופה, יבחינו בעלי הדגם הנוכחי כי התווספו מסגרות לחלונות מאחור ולוגואים על קורות C (מאחור).

עוד באגף הנראות, נורות ה-LED תהיינה מעתה חלק מהציוד התקני, בעוד נורות אדפטביות (מסתגלות לתנאי הדרך) תכללנה כאופציה בתשלום. בנוסף לכך, הגרסה הבכירה במשפחה, ה-640i קיבלה מערכת פליטה גדולה יותר וכן חישוקי 20 אינטש (בלעדיים לדגם זה). בתא הנוסעים, יעמדו לבחירה עוד שני גוונים חדשים: שחור מודגש עם גלוס מיוחד לאורך הקונסולה הראשית, וכן תהיה חבילת M משופרת עם בודי-קיט ספורטיבי מסורתי הניכר גם בקבינה, וחישוקי ספורט 20 אינטש מחטיבת M.

היצע המנועים נותר כפי שהיה, משמע גרסת ה-640i נושאת 315 כ"ס או 4.4 ל' טורבו עם 445 כ"ס. ה-M6 לה 4.4 ל' עם 560 כ"ס תעמוד בחוד החנית. החיבור יהיה לתיבות 8 הילוכים אוטומטיות (אופציה לידנית ב-M6 עם 6 מהירויות או דו מצמדית 7 מהירויות), הנעה אחורית והנעה כפולה (איקס-דרייב).

סדרה 6 המחודשת עתידה להגיע לישראל בקיץ של 2015, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית דלק מוטורס.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully