וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאווה לעיניים: אינפיניטי גרנד טוריסמו

18.12.2014 / 9:07

אינפיניטי מציגה את הויז'ן גרנד טוריסמו שתהיה זמינה להורדה בכותר המירוצים גראן טוריסמו 6 לקונסולת הפלייסטיישן. רמז למכונית על? ייתכן

אינפיניטי ויז'ן גרנד טוריסמו. אתר יצרן
אינפיניטי ויז'ן גרנד טוריסמו. רק למשחקי הוידאו, בינתיים/אתר יצרן

אינפיניטי שחררה תמונות של מכונית הקופה המפוסלת ויז'ן גרנד טוריסמו שתהיה זמינה להורדה עבור משחק המירוצים "גראן טוריסמו 6". היא מציינת שנה של שיתוף פעולה בין הפרנצ'ייז הענק גראן טוריסמו לחטיבת היוקרה היפנית במסגרת חגיגות 15 שנים למשחק הראשון בסדרה. היא מצטרפת לאסטון מרטין, פולקסווגן שהפיקו עבור הכותר מכוניות בלעדיות, חלקן אף עברו למודל רעיוני בגודל מלא.

ההשראה של הויז'ן הגיעה ישירות ממכונית הראווה Q80 שהוצגה אשתקד וכן מה-Q60. על עיצובה חתומים צוותי הפיתוח של אינפיניטי בשנחאי שטוענים שלקחו בחשבון גם התקנת מערכות הנעה מגוונות ומאפיינים אירודנימיים שישפיעו על יכולותיה. מבנה הקופה של המכונית מייתר כאן את קורות B המרכזיות ויוצר לדברם זרימה אגרסיבית עד לסינר האחורי, שם ממורכז לוע המפלט המרשים.

באינפיניטי אומרים ששוחרי משחק המירוצים יחוו מכונית ספורט יוצאת דופן עם חלוקת משקל אידאלית בין שני הסרנים ומנוע מרגש. "הם יהנו ממכונית סופר דינמית שיכולה לבצע דריפטים בקלות ובשליטה מוחלטת", כך לפי הצהרות החברה.

הגרנד טוריסמו מחזקת התכנות של אינפיניטי בדרך למכונית על, כך לפחות אפשר להקיש לאחר שהציגה ביוני האחרון את הויז'ן 2020 והשאירה מקום פתוח להשערות: "שימו לב לחלל שנוצר כאן..." לא ברור אם בניסאן יאפשרו למותג היוקרתי לפתח מכונית עילאית כפי שעשתה לקסוס עם ה-LFA, שכן לניסאן את ה-GT-R ובין כתליה גם חטיבת 'ניסמו'. תהיה זו הרפתקה יקרה למדיי שבצידה הכנסות מעטות. מצד שני, באינפיניטי לא ישבו על הגדר בזמן שלקסוס - המתחרה העיקרית, הופכת את עורה מחברה "ירוקה" לחברה שמעזה בעיצוב ובעוצמה.

עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully