וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה סופרב: איור רשמי וחדש

22.12.2014 / 8:35

אחרי מספר תמונות תחת הסוואה, מפיצה סקודה איור ראשון של מכונית המנהלים החדשה סופרב. "הסקודה הטובה ביותר בתולדות המותג"

סקודה סופרב. אתר יצרן
סקודה סופרב. כבר אפשר להבין כיצד תראה גרסת הייצור/אתר יצרן

קצת אחרי שחשפה תמונות מוסוות (מטעמה) של הסופרב הבאה, חשפה סקודה את האיור הרשמי של מכונית המנהלים החדשה שלה, שעל פי הוגיה תהיה "הסקודה הטובה ביותר בתולדות המותג". החברה הצ'כית באחזקות פולקסווגן תשיק את הסופרב לקהל הרחב בתערוכת ז'נבה הבאה (מרץ הקרוב), כשבאופק גם רכב פנאי חדש שיבוסס על פלטפורמת ה-MQB המודולארית.

הסופרב תחלוק את הפלטפורמה עם כל חטיבות הליבה, בהן סיאט ואודי, והיא תהיה קרובה מאוד במידותיה לפולקסווגן פאסאט ואודי A4. היא תהיה קלה מקודמתה בלפחות 100 קילגורמים - בכפוף למנוע והתוספות, ולפי סקודה תהיה הרבה יותר חדה ומהנה (על אף היותה חצי לימוזינה בזכות מרחבי הפנים בחלל האחורי).

תמונת הטיזר שהציגה סקודה מצביעה על השראה ממכונית הראווה ויז'ן C שהוצגה אשתקד וכן דמיון רב לפביה ולאוקטביה כדי לשמור על אחידות משפחתית. מה שטרם נחשף במלואו הוא החלק האחורי של הסופרב (כאן באיור טרום ייצור), אם כי סביר שגם הוא לא פוזל משמעותית מהדרך שהכתיבו המעצבים לסופר מיני ולמשפחתית העממית.

הרכב המנועים של הסופרב ישלב יחידות בנזין טורבו TSI ומנועי TDI. ההספקים ינועו בין 120 ל-260 כ"ס עם הנעה קדמית או כפולה (הלדקס) וחיבור לתיבות ידניות או דו-מצמדיות DSG עם שישה הילוכים.

הדור השני של הסופרב יקבל הופעת בכורה פרטית בפברואר הקרוב בפראג, ולאחר מכן ישלח לשוויץ. טרם ידוע מתי תגיע גם לישראל. משנת 2001 ועד היום, מסרה סקודה כ-700 אלף יחידות של הסופרב בכל נקודות השיווק.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully