וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שיהפוך את יונדאי לספורטאית מיומנת

22.12.2014 / 13:56

יונדאי גייסה את המהנדס אלברט בירמן מחטיבת M של ב.מ.וו כדי לייצר מכוניות ספורטיביות אמיתיות. "שמח להיות פה. זה אתגר גדול"

אלברט בירמן, יונדאי. אתר יצרן
אלברט בירמן. יוביל את מכוניות הביצועים של יונדאי/אתר יצרן

במהלך מפתיע, שכרה יונדאי אחד מבכיריה של חטיבת M בקבוצת ב.מ.וו, אלברט בירמן. הגרמני בן ה-57 מגיע ליונדאי לאחר שלושה עשורים בהם מילא תפקידים מגוונים במטה הבווארי במינכן, כאשר בשנים האחרונות עסק בפיתוח מכוניות ביצועים. על פי יונדאי, בירמן, מהנדס רכב במקצועו, ינהל את מרכז הניסוי למכוניות ספורט של קונצרן הרכב הקוריאני בסאול, החל מאפריל הקרוב. הוא יחבור לעמיתו מגרמניה, פטר שרייר (לשעבר אודי), שמונה למנהל מרכז העיצוב של קיה (שותפתה של יונדאי) ומכהן בתפקיד על נוסף ביונדאי.

יונדאי תפרה לבירמן תפקיד מרתק, במסגרתו יהיה אחראי לשפר את ביצועי מכוניות יונדאי, וכן יחזק את היסודות של חטיבת N הספורטיבית שהחלה להתגבש בשנה הקודמת. ביונדאי אומרים, כי בנוסף לכך, מוטלת עליו המשימה לשדרג היבטים נוספים כמו בידוד הרעשים, נוחות ואיכויות טכולוגיות.

וונג צ'ול יאנג, מנהל מרכז הפיתוח ביונדאי-קיה: "בירמן מביא עימו ניסיון חסר תקדים והוא יסייע ליונדאי להפוך ליצרנית עם מכוניות מהנות לנהיגה, ולהוביל את המותג ליעדים חדשים". לכך הוסיף בירמן במעמד ההכרזה הרשמי, ואמר כי "זו התרגשות גדולה להגיע לכאן. עקבתי אחרי יונדאי שנים וראיתי אותה מתפתחת ומדביקה את הפערים ביבשת אירופה במהירות. שנת 2015 תהיה ממוקדת מטרה, זו השנה השניה של יונדאי במירוצי ראלי, ולכן אני מוכן וערוך לכל אתגר".

בכירים בענף הרכב בסאול, רואים במינוי זה חלק מתהליך ההתבגרות של יונדאי ושאיפותיה להתברג בפסגת תעשיית הרכב. "אני חושב שהרצון שלהם להתמקד במכוניות ביצועים משקף את האמביציה של בכיריה להתחרות במותגי יוקרה", כך מסביר לי הנג קו, אנליסט במכון התעשייה, הכלכלה והמחקר בדרום קוריאה.

האם בעוד מספר שנים נחזה ביונדאי ספורטיבית טהורה? התוספת של בירמן למצבת כוח האדם רומזת שהאפשרות הזו, כעת, בהחלט עומדת על הפרק.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully