וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים ספורט מוטורי על שני גלגלים

25.12.2014 / 9:37

לכבוד השנה החדשה והחזרה לפעילות מירוצים, תערוך ביום שישי התאחדות הכידונאים אירוע מוטורי גדול לתמיכה בספורט המוטורי בישראל. כל יבואני הדו-גלגלי יציגו כלים, יינתנו הרצאות והסברים ועוד

מופע מוטוקרוס פריסטייל במתחם וינגייט. קובי ליאני
מוטוקרוס בישראל/קובי ליאני
"האירוע יערך ביום שישי ה-26 בדצמבר, בחניית אצטדיון נוקיה שבתל אביב (יד אליהו) בשעה 12:30. חניה מוסדרת במקום"

פיתחו יומנים ושריינו את יום שישי הקרוב בשעה 12:30. התאחדות הכידונאים שמאחדת את כל העוסקים בספורט המוטורי על שני גלגלים בישראל. האירוע נועד להעלות את המודעות בציבור לפעילות המוטורית התחרותית, להעניק הסברים על העונה הקרבה ולקדם את הקמת מסלולי מירוצים לסוגיהם בישראל.

באירוע זה אשר מיועד לכל המשפחה, תיערך תצוגה של מגוון כלי מירוצים - אופנועי שטח ומוטוקרוס, אופנועי כביש וסופר-מוטו ובאירוע ייקחו חלק כל יבואני הדו-גלגלי בישראל. עריכת אירוע מוטורי שכזה בשלב זה אינו מקרי - למרות החזרה לפעילות ספורטיבית בישראל אחרי הקפאה ממושכת, טרם הורמו בישראל מסלולי מירוצים מוסדרים אשר מאפשרים פעילות ספורטיבית תקינה והמשתתפים צריכים לאלטר מקומות להתאמן ולהתחרות.

ישראל ויליגורה, מנכ"ל התאחדות הכידונאים: "אני קורא לכל חובבי התחום להגיע לאירוע זה ומהביע תמיכה בפעילות ספורט מוטורית תקינה. אני מאמין ששינוי התרבות המוטורית בארץ יגיע דרך הקמת מסלולי קבע לטובת הכשרת הציבור ותחרויות לספורטאים. אנו זקוקים לעזרת העוסקים בענף בכדי למנף את הספורט המוטורי לטובת כלל הציבור, על ידי יצירת תודעה ציבורית והקלות בנגישות לתחום לטובת משתתפים צעירים".

האירוע יערך ביום שישי ה-26 בדצמבר, בחניית אצטדיון נוקיה שבתל אביב (יד אליהו) בשעה 12:30. חניה מוסדרת במקום. אנחנו כמובן נהיה שם.

אירוע פורמולה ישראל באילת. קובי ליאני
אירוע פורמולה ישראל באילת/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully