וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי חלק עליון: אלפא רומיאו 4C ספיידר

14.1.2015 / 12:01

אלפא רומיאו חשפה רשמית ה-4C ספיידר החדשה במסגרת תערוכת דטרויט, עם 240 כ"ס בקנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלפא רומיאו 4C ספיידר החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה התחתונה, אין הרבה הבדל בין אלפא רומיאו 4C ספיידר הסדרתית לדגם הראווה שהוצג בשנה שעברה בתערוכת ז'נבה. ועדיין, האמריקנים נרגשים מחזרתה של החברה האיטלקית לגבולות ארה"ב אחרי למעלה מ-20 שנות היעדרות, ובפרט מהעובדה שה-4C ספיידר היא בעצם האלפא היחידה כרגע עם תקרה פתוחה, עד להגעת הספיידר העממית (שכנראה תשווק תחת מותג אבארט).

הפערים בין גרסת הקופה לספיידר ניכרים בעיקר בחזית וכמובן בחלק העליון. באלפא עיגלו את צורת בתי התאורה כך שיהיו פחות דומים לחרקים ואמצו מראה קלאסי של שנות ה-60 ולקחו קצת גם מה-8C קומפטציונה. התקרה מעל הראשים עשויה סיבי פחמן (מוסרת כחלק נפרד לאחסון בתא המטען) והתוספת היחידה מלבד זאת, ביחס לדגם הקונספט היא התקנת קשתות הגנה לראשים. המשקל הופחת ל-1,120 קילוגרמים.

תחת מכסה המנוע שוכן ה-1.7 ל' טורבו המפיק 240 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רובוטית 6 מהירויות. הכוח עובר לסרן האחורי ו-100 קמ"ש רואים על הסקאלה לאחר 4.1 שניות בלבד, בדרך ל-260 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. בתוספת תשלום, ניתן להתקין לה מערכת פליטה של אקרופוביץ' וכן צמיגי פירלי פי-זירו תחרותיים, וכן ניתן לחמש אותה בערכת מסלול: בולמים יעודיים, בלמים מוגדלים ותוספת של דיפוני סיבי פחמן בקבינה.

את ה-4C ספיידר תייצר אלפא רומיאו יחד עם מזרטי במפעל המרכזי במודנה. המכסה תוגבל לסביבות 3,500 יחידות בסך הכול, כאשר המחיר המשוער הוא כ-50 אלף יורו לדגם בסיסי. ריד ביגלנד, מנכ"ל אלפא רומיאו ארה"ב: "המחויבות שלנו למותג כיום היא חסרת תקדים. עד סוף שנת 2015, יהיו לנו מעל 1,000 מהנדסים שיקדשו את כישוריהם רק לאלפא רומיאו, בהובלת שני מהנדסים לשעבר של פרארי. יש לנו ביטחון גדול להמשך הדרך".

ה-4C קופה נמכרת כיום בישראל במחיר התחלתי של 595 אלף שקלים. טרם ידוע מתי תגיע לארץ גרסת הספיידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully