וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם: פורד מוסטאנג יוצאת לדרך

24.1.2015 / 8:36

פורד מוסטאנג החדשה עוזבת את ארה"ב אל 120 מדינות מסביב לעולם. המזרח ואירופה תחילה, בישראל ב-2016

אתר יצרן

פורד ציינה במהלך השבוע את הפצתה של פורד מוסטאנג 2015 לרחבי העולם. זו הפעם הראשונה מזה 50 שנה שמכונית הספורט המיתולוגית תשווק באופן רשמי באירופה, אסיה ועוד נקודות על הגלובוס, כך שזהו בהחלט מאורע יוצא דופן בחשיבותו עבור היצרנית האמריקנית. בשלב ראשון, תעשה דרכה לאירופה באמצע השנה הנוכחית, ולישראל עתידה לנדוד בתחילת 2016 על פי תחזיות היבואנית 'דלק מוטורס'.

המוסטאנג החדשה, שמורכבת בפלאט-רוק, מישיגן, תחבור ליתר סדרות מותגי פורד ולינקולן שמיוצאים באופן סדיר. היקף המכוניות שפורד ייצאה ב-2014 עמד על 380,000, ונראה שב-2015 הכמות צפויה לצמוח. "הנרי פורד ייצא את הדגם השישי של פורד A ב-1903 ואחנו ממשיכים את המורשת הזו היום", כך אומר נשיא פורד ארה"ב, ג'ו היינריך. "המוסטאנג היא דוגמא נוספת לביקוש הבינלאומי של מכוניות פורד בעולם", כך מוסיף.

הדור השישי תוכנן תוך אסטרטגיה גלובאלית כדי להתאימו בצורה טובה יותר לאקלים מגוונים. היא תימכר עם מנועי אקו-בוסט בנפח 2.3 ל' טורבו (310 כ"ס), מנוע 3.7 ל' V6 עם 300 כ"ס, וכן מנוע 5.0 ל' עם 435 כ"ס. החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם 6 מהירויות. אל גרסאות הבסיס, תצטרפנה מהדורות ה-GT350 ו-GT500 של שלבי אמריקה.

הצוות במפעל פלאט-רוק המככב בסרטון המצורף, משתף מהחוויות שצבר מאז החלו לייצר את המכונית, וחולק עם הגולשים את תחושותיו בימים אלו:

טים יאנג, מנהל המפעל: "אנחנו גאים לצאת לדרך עם הפורד מוסטאנג 2015. אנחנו נשווק אותה ב-120 מדינות, ואנחנו ממש בשלבים של הראשונים של הייצוא לאסיה. במשך חמישה עשורים מוסטאנג היא מכונית שמזוהה עם צפון אמריקה, ורק אנשים שהיה להם הרבה כסף יכלו לייבא אותה באופן אישי לאדמתם. כלומר, אנשים ראו אותן, אבל לא יכלו לגשת לסוכנות ולקנות אחת בעצמם. זו הזדמנות אדירה בשביל פורד לצמוח כלכלית, וזו אחריות גדולה מבחינתו להבטיח שכל לקוח של פורד מוסטאנג יהנה מחווית רכישה פטנסטית. זו מכונית ספורט ברמה עולמית".

לדבריו מוסיפה גם סטפני בראון, המנהלת הלוגיסטית של המפעל, שאומרת כי "המוסטאנג ידועה בכל העולם. זה לא משנה באיזו מדינה היא תהיה, זו תקופה מרגשת. בכל פעם שתגיע לאיטליה, אירלנד או סין, אתה תוכל לראות פיסה מפלאט-רוק, מישיגן. זו חתיכה אייקונית מאמריקה, שהתבגרה וגדלה כאן במוטור-סיטי דטרויט. זה פשוט מרגש להיות חלק מהתהליך הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully