וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזה תערוכת אוטומוטור 2015: עולמות הרכב

3.2.2015 / 13:58

תערוכת אוטומוטור תתקיים השנה בסימן "עולמות הרכב" ותכלול השקות של דגמים חדשים מענף הרכב, הדו-גלגלי והשטח, וכן תהיה נוכחות של מכוניות-על באולם ייעודי. הפתיחה ב-5 באפריל בחול המועד פסח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוטומוטור 2015. בקרוב בגני התערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת 'רבמוטור' הכריזה היום (שלישי) על תערוכת 'אוטומוטור 2015' שתיערך בגני התערוכה בחול המועד פסח, החל ב-5 באפריל ועד ה-8 באפריל. השנה, בציון 27 שנים להווסדות האירוע המוטורי הגדול ביותר בישראל, תתקיים התערוכה בסימן "עולמות הרכב", ובמסגרתה תיחשפנה מכוניות חדשות, תיערכנה השקות של דגמי דו גלגלי חדשים וכמיטב המסורת תהיינה הופעות של רוכבים מקצוענים, מכוניות ספורט ופעלולים.

מסתמן שב-2015, ינסו המארגנים לחזור למקורות, ולהתמקד בכלי רכב חדשים שהוצגו ברחבי העולם, שכן הפריסה השנה תהיה רחבה יותר במתחם, כאשר הקונספט הוא שבכל אולם יוצג "עולם רכב" שונה (חשמלי, שטח, קיצוני וכדומה). במקביל לכך, מדווחים המארגנים כי בימים אלה מתנהל משא ומתן עם מספר יצרניות של מכוניות-על במטרה להביאן ארצה בעלות של מיליוני שקלים.

מלבד זאת, המבקרים יוכלו להתנסות במגוון הפעלות של כוחות הביטחון שיציגו בשטח התערוכה, וברקע תצוגות של טכנולוגיות חדישות, אביזרים, מותגים שונים מענף המוטורי בישראל ועוד. בנוסף לכך, לאחר יותר משני עשורים, אוטמוטור מארחת את העולם הימי מבית 'סטרים יאכטות' שיציגו סירות מרוץ, ספינות ועוד כלים כמו הדולפין הימי הממונע: SEA BOBלחובבי הים, וכן יוצג ויימכר ציוד ימי.

בשורה נוספת למבקרים, היא שכרטיס הכניסה השנה הוזל בפעם הראשונה בתולדות המוסד. למחזיקים בלאומי קארד ניתן לרכוש כרטיס במסגרת 1+1 ב-95 שקלים. כמו כן, כרטיסי כניסה כניסה לשני מבוגרים ושני ילדים תומחרו ב-299 שקלים ביחד. מבצעים והנחות נוספות כלולות במסגרת "חבר" ועוד ארגונים כמו "הצדעה". ילדים על גיל 5, יוכלו להכנס לתערוכה בחינם.

שעות פתיחת התערוכה הן 10:00-20:00. החניה תהיה בגני יהשוע, חניוני הדר יוסף הסמוכים וחניוני הדרייב אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully