וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליינד דייט עם בלונדינית בפורד מוסטאנג הופך לחוויה מסמרת שיער

12.2.2015 / 12:18

נהגת פעלולים מקצועית מתחזה ל"בלונדינית מטומטמת" ולוקחת גברים לספיד-דייטינג בפורד מוסטאנג החדשה. 200 קמ"ש עם בחורה חסרת פחד

אתר יצרן

מראה חיצוני יכול להטעות, וסטראוטיפים עוד יותר. אבל אף אחד מהגברים שהוזמן לספיד דייט עם בחורה בלונדינית אמריקנית לא שיער לעצמו שמאחרי החזות ה"קלולסית" שיושבת מולם, מסתתרת נהגת פעלולים ומירוצים שנשכרה על ידי חברת פורד במסגרת השקת המוסטאנג החדשה, ומככבת עבורם בסרטון על רקע חגיגות ה"ולנטיינס דיי" (יום האהבה) שיחול בסופ"ש.

המתיחה הזו בהחלט לוקחת את המושג "ספיד-דיטיינג", לרמה אחרת. פורד ביקשה מהנהגת להפגש עם גברים לבליינד-דייט בבית קפה בדאלאס, טקסס תוך שהצוותים המסריטים מנחים אותה להתנהג כמו בחורה לא חכמה במיוחד וחסרת תחומי עניין, בלשון המעטה. מצלמות נסתרות הותקנו בבית הקפה, החנייה ובמכונית, ואלה תיעדו את הדיאלוג המשעשע בין המינים.

בכמה הקילומטרים הראשונים, היא נוהגת כמו טירון שאין לו מושג מה עושים עם מצמד ומה הם הילוכים ידניים. "אני מצטערת, אני לא כל כך יודעת לנהוג בסטיק (גיר ידני"), כך אומרת בעוד הגברים מגיבים בגיחוך והתנשאות. "את רוצה שאני אנהג בה" אומר אחד מהם, בעוד אחר משיב לה "תני לי לנהוג בה, אני אראה לך מה היא מסוגלת לעשות".

בהמשך הדרך, חושפת עצמה ולוקחת אותם לסיבובים מסמרי שיער במגרש חנייה ריק במהירות של עד 200 קמ"ש, ומבצעת פעלולים שהותירו אותם פעורי פה ונדהמים, ויש גם כאלה שלא הצליחו להחזיק את עצמם: "על זה אני מדבר, יא בייבי!" צועק אחד מהגברים.

גולשים שראו את הסרטון טוענים שהוא משקף את המבוכה שאופפת בליינד-דייטים ומתאר במדויק מציאות בה גברים ניגשים לבחורה, מצפים לאיזו שיחה משעממת ומנסים לשווק עצמם כאנשי אשכולות, לא פחות.

בלונדיניות, לא מה שחשבתם. יום אהבה שמח.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully