וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן חושפת את 370Z רודסטר ניסמו קונספט. לעיניים בלבד? ממש לא

17.2.2015 / 9:55

ניסאן הציגה בתערוכת שיקגו את ה-370Z רודסטר קונספט במהדורת ניסמו הספורטיבית. בינתיים טוענים, מדובר ברכב חד פעמי. האמנם?

ניסאן 370z רודסטר קונספט. אתר יצרן
ניסאן 370Z ניסמו רודסטר. אבל למה קונספט?/אתר יצרן

ניסאן הצהירה בקול חד וברור שה-370Z רודסטר קונספט שמוצגת בימים אלה בתערוכת שיקגו היא מכונית ראווה בלבד, או במילותיה שלה: "דגם חד פעמי שנועד לבדוק את ההיענות של הציבור ל-370 האולטימטיבית". הימור מושכל? אם החברה משתמשת ברכיבים קיימים, בחזות מוכרת ובטכנולוגיות משותפות, אין שום סיבה שהמכונית תשאר בגדר "רעיון" לעוד תקופה ארוכה. ובכל זאת, הם מתעקשים שכך הם פני הדברים.

כשמביטים עליה, גם קצת מתקשים להבין מהיכן נובעים הנימוקים של החברה היפנית; ה-370Z רודסטר ניסמו אינה שונה מהותית מגרסת הקבריולה או הקופה, להוציא התוספות הקוסמטיות של הסדנה התחרותית: כיתובים, קשתות התהפכות עטויות עור, נורות LED נוספות ופסים אדומים. ההבדלים המהותיים הם כנראה במרכב, שהינו ארוך במעט מהקבריולה הרגילה והוקשח במתלים וחוזק בבלמיו.

תחת המעטה שוכנת אותה יחידת כוח המאוכלסת ב-370Z ניסמו קופה: מנוע V6 בנפח 3.7 ל' המפיק 350 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית חדישה לה שבע מהירויות בעלת יחסי העברה מקוצרים - תיבה שתעשה את דרכה לחלק גדול מכלי הרכב של ניסאן (אם כי בעיקר בארה"ב וכן בדגמי הספורט הבכירים ביותר של המותג). הביצועים מורים על האצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. עוד באגף זה, היא מאובזרת בחישוקי 19 אינטש מולבשים על צמיגי ברידג'סטון פוטנזה S001 ומוט מייצב.

ה-370Z זכתה למתיחות פנים מינוריות מאז נחשפה, אבל החברה עתידה להחליף אותה מתישהו ב-2016. מסיבות אלה, סביר שהניסמו קבריולה תשלח לאולמות המכירה בתוך מספר חודשים כדי לסחוט שאריות מהדור הנוכחי. בארה"ב, מעריכים שמחירה ינוע בין 53 ל-57 אלף דולרים בתמורה לדגם המאובזר ביותר (חבילת "טק" עם בקרת מולטימידה של BOSE ועוד).

בישראל משווקת כיום ניסאן 370Z קופה במחיר של כ-400 אלף שקלים, עם מנוע V6 המפיק 331 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-5.3 שניות).

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully