וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי מציגה את ה-L200 החדש. בכורה בתערוכת ז'נבה

17.2.2015 / 11:11

הדור החמישי של מיצובישי L200 מצויד במנוע 2.5 ל' דיזל בעל שני הספקים, בחיבור לתיבה ידנית או אוטומטית. בישראל ביוני הקרוב

מיצובישי l200. אתר יצרן
מיצובישי l200/אתר יצרן

מיצובישי מוטורס פרסמה תמונה ראשונה של הטנדר החדש L200 בגרסתו המעודכנת שיוצג בתערוכת ז'נבה בדור החמישי שלו. החברה מסכמת תשע שנות פעילות של הדגם היוצא ממנו נמסרו מעל 1.3 מיליון יחידות מסביב לעולם. מיבואנית מיצובישי לישראל, חברת כלמוביל, נמסר לוואלה! רכב כי יעשה את דרכו אלינו ביוני הקרוב. המחירים יפורסמו במועד ההשקה.

ה-L200 החדש, כמו מתחריו, ינסה לכבוש גם את השוק הפרטי עם מראה מודרני, ספורטיבי ונאה, תוך שהוא מתוגבר באבזור מרשים שיענה על רוב צרכי הנהגים. הגרסאות כוללות בין היתר מפרטים המורכבים מ-7 כריות אוויר, מצלמה אחורית, הנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מזגן מפוצל, פקדים מגלגל ההגה לשליטה על מערכות הבידור והמידע כניסת USB ועוד. בצד הבטיחותי כולל גם התרעה על סטיה מנתיב, בקרת יציבות נגרר וסיע בזינוק בעלייה.

ה-L200, שנמכר בישראל כהנטר עד לאחרונה, עבר מקצה שיפורים משמעותי שיחזק אותו בהיבטים הדינמיים וכן טיפל בכמה נקודות תורפה של הדור הקודם. החברה התמקדה בשיפור בידוד הרעשים, נוחות הנסיעה, תנוחת הישיבה וכן ביצעה שינויים בעמידותו המכנית, כך שמעתה מרווחי הטיפולים שלו בהחלפת שמן יחלו ב-20 אלף קילומטרים (15 אלף ק"מ).

ל-L200 מנוע 2.5 ל' טורבו-דיזל המפיק 154 כ"ס או 181 כ"ס. השידוך יהיה לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או אוטומטית 6 מהירויות. בנוסף לכך, קיבל חיזוקים ממערכת נהיגה סלקטיבית ("סופר סלקט") המשפרת את צריכת הדלק, היציבות ונשלטת על ידי חוגה במרכז הקבינה.

עוד פרטים אודותיו לקראת חשיפתו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully