וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ הפורמולה 1 חייב להיות מרגש יותר

18.2.2015 / 14:48

פרארי חושפת איורים על עתיד אפשרי למכוניות המתחרות בליגת הפורמולה 1. רק עיצוב מושך, עליה בכוח ובמהירות ושיפור בצלילי המנועים יחזיר את הקהל לטריבונות ויפיג את השעמום

פרארי F1 קונספט. אתר יצרן
פרארי F1 קונספט/אתר יצרן
"אני לא חושב שאבולוציה פשוטה תספיק במקרה הזה"

עצוב להודות - מירוצי הפורמולה 1 הפכו להיות משעממים במיוחד בשנה החולפת. שינוי בתקנות ההשתתפות במירוצים, ששינו את מבנה המכוניות ויותר מכך, הקטינו את המנועים לכדי 1,600 סמ"ק מוגדשי טורבו, מאיימים לחסל את העניין וההתרגשות שסימלו את ליגה זו. "הקרקס המהיר בעולם" היא כונתה, אבל נכון לשנת 2014, זה לגמרי לא המצב. המכוניות שקטות מדי, גדושות באלקטרוניקה שמנתקת את הנהג ומפחיתה את הקרבות ורק לעתים רחוקות עוד רואים עקיפות או דרמה של ממש על המסלולים.

בפרארי מקווים לעתיד טוב יותר בעולם הפורמולה 1 וכדי לעורר את השיח סביב הצורך בשינוי התקנות עד רמת המהפכה, הם חושפים איורים חדשים למכונית פורמולה 1 חדשנית. בפארי ניסו לשמור על הפרופורציות, בתקווה להתפתחות אבולוציונית ראויה למכונית, אך גם לעורר מהפכה של ממש בדרך שבה הצופה מביט במכונית ונקשר אליה רגשית.

מאוריציו אריבנה, מנהל קבוצת פרארי בפורמולה 1 צוטט כך: "עד 2017 אני רוצה לראות מכוניות שיכבשו את הצופים, שירגישו קרובים אליהן, אולי אפילו מכוניות בעלות צליל מנוע שיגרום לשערות שלהם לסמור, כמו בהופעה של להקת רוק כבד. כך זה היה כשניקי לאודה התחרה ואני הייתי אוהד שרוף ביציע עם תחושה לתמורה מלאה עבור מחיר הכרטיס. למרות זאת, אני לא חושב שאבולוציה פשוטה תספיק במקרה הזה".

כדי לשקף את הכיוון המהפכני אליו שואפים בפרארי, חשפה הקבוצה כאמור את צמד האיורים של מכונית הפורמולה 1 שיכולה להיות לדעתם ראויה. בשלב זה מדובר בהצעה בלבד, אך בפרארי לא מסתפקים בטיזר בלבד. הם הקימו מיניסייט ייעודי למכונית זו ובו הם קוראים למעריצים ולחובבים להביע את דעתם עליה ואולי גם להשפיע על מקבלי ההחלטות בליגת הפורמולה 1.

פרארי F1 קונספט. אתר יצרן
פרארי F1 קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully