וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינת פאר על גלגלים: מרצדס מייבאך פולמן

19.2.2015 / 9:57

הלימוזינה הגרמנית, מייבאך פולמן מבוססת על ה-S600 ונמתחת ליותר מששה וחצי מטרים באורך. בחלל הפנים לאונג' מפואר עם כורסאות, כריות, מקררים וצגים. שלא יחסר דבר

מרצדס מייבאך פולמן. אתר יצרן
מרצדס פולמן. אם באמת חסר לכם משהו/אתר יצרן

מותר להמר די בבטחה, שהאוליגרכים הורו לטייסים שלהם לחמם את מטוסי הסילון לקראת המראה לשדה התעופה בז'נבה. מרצדס תעשה את דרכה השנה לתערוכה של השוויצרים עם מכונית הסופר פרמיום מייבאך "פולמן" החדשה, לימוזינה מהודרת ועתירת פינוקים שמציינת 50 שנה להולדתה של מרצדס S600. הפולמן תימכר במחירים שיחלו בחצי מיליון יורו ויאמירו עד 700 אלף יורו לדגמים המשוריניים העמידים בפני נשק קל ורימוני יד.

הפולמן, שקרויה על שם קרונות הלינה המפוארים שנעו על מסילות ארה"ב לפני יותר מ-100 שנים, נמתחה לכדי לימוזינה קלאסית ואורכה כעת הוא 6.47 מטרים - גדולה מה-S קלאס הרגילה במטר שלם, וגבוהה ממנה ב-10 סנטימטרים. שלא במפתיע, התוספות האלה הניבו תא נוסעים שנראה כמו ארמון מלכותי או לאונג' של מלון יוקרתי. במרצדס טוענים שהיא מרווחת יותר מרולס רויס ונראה שאין טעם לחלוק על הקביעה הזו.

הציוד התקני של הפולמן, מתחיל בדיפונים בחיפוי אלגנטי ובלעדי לדגם זה, 4 מושבים כורסתיים ענקיים מופרדים אחד מהשני עם זווית הטייה של עד 45 מעלות ועיסוי מובנה, צגים אישיים בגודל 18.5 ומערכת שמע 3D של חברת Burmester, תא קירור קטן לשמפניה, וילונות אלקטרוניים בצדדיים ואפילו זגוגית פנימית מתכהה בלחיצת כפתור - למי שרוצה קצת פרטיות הרחק מעיניו של הנהג התורן. אופציה נוספת אגב, היא הסרת זוג המושבים שמופנים מול הנוסעים, ומשם מגילת האופציות פשוט בלתי נגמרת לצמד שועי העולם.

המנוע היחיד שמוצע כאן, רחמנא ליצלן, הוא ה-6.0 ל' V12 בי-טורבו עם כ-530 כ"ס ו-84.6 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית. הוא כויל מחדש לחלץ ביצועים מצויניים שיאתגרו כל מתנקש בפוטנציה, ובתוך כך ישמור על עידון, אלגנטיות וחרישיות לנסיעות הארוכות ברחבי ארה"ב ואירופה.

מרצדס תחל למכור אותה ב-2016 במכסה מוגבלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully