וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד הקצה: סקודה אוקטביה RS 230 נחשפה

22.2.2015 / 9:11

סקודה מחזקת את ה-RS עם ערימת סוסים קטנה, מוסיפה דפרנציאל מוגבל החלקה ואורזת בלוגואים בלעדיים. בכורה בז'נבה

סקודה אוקטביה RS ספיישל. אתר יצרן
סקודה אוקטביה RS230. חבילת ביצועים קטנה/אתר יצרן

סקודה סופרב החדשה מסתמנת כאטרקציה מרכזית של החברה הצ'כית בתערוכת ז'נבה, אבל היא בפרוש לא היחידה שעשויה למשוך אליה המוני מבקרים. לצידה, תתייצב מהדורה חזקה יותר של האוקטביה RS שנמכרת גם בישראל, כאשר עיקר תשומת הלב הופנתה למנוע בחזית, המתלים והבקרות התומכות. הכירו את האוקטביה RS 230.

כנגזר משמה, האוקטביה RS הגדילה את העוצמה ל-230 כ"ס ממנוע ה-2.0 ל' טורבו ומסתפקת ברף מומנט זהה של 35.7 קג"מ המתקבלים מאיזור ה-1,800 סל"ד. הכיול המחודש למנוע, בחיבור לתיבת הילוכים DSG, מחלץ ממנה ביצועים שיניבו האצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות בלבד (6.8 ש') ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. לדברי החברה, זו האוקטביה המהירה בהיסטוריה, כשמעליה הסופרב 3.6 ל' שהוכתרה ל"סקודה המהירה ביותר בכל הזמנים".

בנוסף לכך, האוקטביה RS230 זוכה לדפרנציאל מוגבל החלקה - בפעם הראשונה במותג הצכ'י. באירופה, מעריכים שתוספת המחיר לאוקטביה RS230 תסתכם בכ-1,500 יורו לערך. כזכור, פולקסווגן גולף GTI גם היא נמכרת עם חבילת ביצועים דומה, אולם בפולקסווגן תיגברו אותה גם עם בלמים מוגדלים.

הדוכן של סקודה בתערוכת ז'נבה יכלול עוד מספר דגמים "מיוחדים", בהם הפביה מונטה קרלו, גרסאות כאלה ואחרות של יטי וראפיד, ואולי גם תצא בשורה לגבי רכבי פנאי נוספים שסקודה מתכננת להשיק בשנתיים הקרובות, אחד מהם עשוי להתחרות בניסאן קשקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully