וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: סיטרואן ברלינגו המחודש

23.2.2015 / 7:54

סיטרואן ברלינגו 2015 מולטיספייס מתרענן בחזות ובתא הנוסעים, ומשתדרג במנוע דיזל HDI חסכוני במיוחד

סיטרואן ברלינגו. אתר יצרן
סיטרואן ברלינגו מולטיספייס מחודש. מנועי דיזל חסכוניים/אתר יצרן

נוכח המחירים הנוחים יחסית הורגלנו בשנים האחרונות לקבל בהבנה שימוש ברכב עם תיבה ידנית, אולם המיסוי על הדיזל בארץ די חיסל את הכדאיות לרכוש רכב מסחרי קומפקטי שישרת גם את המשפחה. באירופה להבדיל, שומרים לכלי הרכב השימושיים הללו מקום של כבוד בחניה הביתית לצד הסופר מיני הקטנה. סיטרואן ברלינגו לדוגמא, נמנה על המבוקשים שבהם, והנה לקראת 2015 מקבל מספר עדכונים קטנים שיסייעו לו להמשיך ולטפח את מעמדו.

מלבד השינויים החיצוניים סמליים, בהם טיפול קטן בחזית, בחלק האחורי, בפגושים ותוספות קטנות בבתי התאורה, גולת הכותרת בברלינגו היא המצאותן של יחידות כוח חדשות וירוקות מסדרות ה-BlueHDi. הברלינגו מצויד בפעם הראשונה במנוע של החטיבה האקולוגית שיפיק אמנם רק 75 כ"ס או 100, אך ישיב צריכת דלק ממוצעת של 23.2 ק"מ לליטר בתנאי היצרן, בעוד פליטת המזהמים תהיה רק 113 גק"מ (כמשפחתית ממוצעת). גם הגרסה הבכירה ביותר בסדרת ה-HDI האקולוגית, עם תפוקה מרבית של כ-120 כ"ס בחיבור לתיבת 6 הילוכים ידנית, תעמיד נתון ממוצע של 22 ק"מ לליטר סולר. פליטת ה-CO2 תהיה 115 גק"מ.

הדגם הקודם של הברלינגו היה מאובזר היטב בחלק מגרסאותיו, כולל בקרת שיוט, מגביל מהירות ועוד, אבל בדגם החדש כבר תהיה גם בקרת בלימה אוטומטית במהירות עירונית. לרשימת האופציות התווספה גם מצלמת ראייה לאחור. במרכז העניינים, הקונסולה חונכת צג מגע מרכזי 7 אינטש עם בקרת מדיה ומידע משופרות, בלוטות' מקורי ובעתיד תהיה גם בקרה להפעלה קולית של חלק ממערכות הפנים. כן תהיה לו גם מערכת "מירור-סקרין" המקרינה את מסך הסמארטפון על גבי הצג הראשי.

המולטיספייס 2015 מציע סידור הושבה לחמישה אנשים, אך לא חלו בו שינויים יוצאי דופן במידות; קיבולת תא המטען במצב "עבודה" מעמידה לרשות הנהג כ-3,000 ליטר לאחסון, לא כולל תאי אפסנה מעל הראשים בשורה הראשונה.

סיטרואן תחשוף את הדגם בתערוכת ז'נבה. מיבואנית המותג בישראל, דוד לובינסקי, נמסר לוואלה! רכב כי הברלינגו 2015 יגיע לארץ בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully