וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לטויוטה אוריס

23.2.2015 / 8:10

טויוטה אוריס 2015 מיישרת קו עם קורולה, יאריס ואייגו ותתייצב לצידה של אוונסיס המחודשת בתערוכת ז'נבה

טויוטה אוריס 2015. אתר יצרן
טויוטה אוריס המחודשת/אתר יצרן

טויוטה תציג בתערוכת ז'נבה מתיחת פנים ראשונה לדור השני של האוריס. עבור המשפחתית הקומפקטית מדובר בפעימה מזורזת שכן היא נחשפה לפני פחות משנתיים. עם זאת, בטויוטה הרגישו שהקורולה החדשה, יאריס, אייגו ואוונסיס כבר התקדמו לשלב הבא, ולכן החליטו לעדכן אותה כנדרש. היא תתחרה ראש בראש עם יונדאי i30 המחודשת (לה התווסף מנוע טורבו) וכן מול פורד פוקוס 2015 בין היתר.

במסגרת מתיחת הפנים, האוריס מקבלת בעיקר שדרוגים קוסמטיים הבאים לידי ביטוי ביישור קו עם הדגמים החדשים של היצרנית היפנית. ניתן לראות כי היקפם יחסית קטן, וכי רוב המאמץ הושקע בחלקי החרטום; הפגוש, מכסה המנוע ובתי התאורה עוצבו מחדש ברוח קורולה עם מראה מחודד יותר ונמוך שמקנה לה עמידה יותר ספורטיבית על הכביש. מעבר לכך, החלק האחורי לא נחשף עדיין, אך בכלי התקשורת בצרפת מדווחים כי גם שם החידושים על המינימום.

הבשורה הגדולה אך המוצנעת תמצא בקבינה של האוריס 2015. טויוטה העלתה את רמת האיכות במעט וציידה את האוריס עם היצע רחב של מערכות בטיחות תחת מעטפת "סייפטי סנס" (חלקן אופציונאליות). ביניהן, ניתן למצוא בקרת שיוט אקטיבית ומערכות קדם הגנה.

מבחינת הינע, האוריס תמשיך לנצל מנועים קיימיים, וייתכן שתשלב חלק המשרתים את ב.מ.וו (בעיקר לוגמי הסולר). המנוע ההיברידי של האוריס עדיין מוביל את רוב המכירות ואחראי לכמעט מחצית מהן.

האוריס צפויה לצאת לדרך לאחר תערוכת ז'נבה. היא תימכר כאמור גם במרכב סטיישן עם מנוע היברידי. מיבואנית טויוטה לישראל יוניון מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי האוריס החדשה תגיע אלינו במהלך הרבעון השלישי של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully