וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי בן 7, כמו חדש

25.2.2015 / 8:57

תוכנית אחריות ושירות חדשה בדוקאטי ישראל - סרטיפייד. על פיה, תשביח היבואנית אופנועים משומשים עד גיל 7, תמכור אותם עם אחריות לשנה ואף תתחייב לרכוש בחזרה במחיר מחירון

מבחן דוקאטי פניגאלה 899. בן קלמר
מבחן דוקאטי פניגאלה 899/בן קלמר

עסקאות טרייד אין הן כמעט תמיד חלק בלתי נפרד מעסקאות מכירת אופנועים חדשים וב'ליגל', יבואנית דוקאטי לישראל, הושק רשמית שירות חדש לאופנועים המשומשים של החברה. במסגרת השירות שיקרא Ducati certified, כל דגמי דוקאטי משנת 2008 אשר ירכשו מלקוחות במסגרת עסקאות טרייד-אין, יעברו השבחה על ידי היבואן ויזכו לאחריות (זהה לזו של אופנועים חדשים לגמרי) למשך שנה שלמה ועוד.

התוכנית החדשה תוצע כאמור על כל אופנוע דוקאטי ממודל ייצור 2008 (כולל) והאחריות תהיה מלאה למעט בלמים, צמיגים, מצמד (חלקים המתכלים באופן טבעי). בנוסף, כל אופנוע דוקאטי שייקנה במסגרת הטרייד אין של היבואן יעבור בדיקה יסודית הכוללת טיפול בליקויים (במידה ויש), טיפול מכאני ובמידת הצורך גם החלפת חלפים. בנוסף לאחריות, לטובת הרוכשים אופנוע משומש מ'ליגל' תינתן התחייבות לטרייד-אין עתידי במחיר מחירון, בדיוק כפי שנעשה עם רוכשי האופנועים החדשים. בנוסף, הרוכשים אופנוע דוקאטי מיד שנייה יזכו גם לחברות במועדון לקוחות דוקאטי למשך שנה בחינם, כאשר החברות מקנה פעילויות, טיולים במהלך השנה והנחות בקניית אבזור, ושירותי מוסך. ישנו תנאי יחידי לקבלת יתרונות שירות הסרטיפייד והוא ביצוע טיפולים שוטפים (טיפול אחת ל- 12,000 ק"מ או 15,000 ק"מ על פי הדגם הספציפי) במוסך היבואן.


עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

כל עולם הדו-גלגלי בקליק אחד

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully