וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פאסאט אול-טראק: מעבר לכביש הסלול

2.3.2015 / 10:14

הדור השני של פאסאט אול טראק ייקח את הנוסעים לטיולים קלים בשבילי היערות עם מרווח גחון משודרג ומיגונים קלים. בכורה בז'נבה

פאסאט אולטראק פולקסווגן. אתר יצרן
פולקסווגן פאסאט אול-טראק. לצאת לטיולים קלים עם כל המשפחה/אתר יצרן

אחת הדרכים המניבות ביותר עבור יצרן לחזק מכירות של רכב מסוים, היא פשוט לסחוט ממנו ממנו דגם"שטח" או "פנאי שטח" שיכול לכוון את גלגליו ונוסעיו גם אל עבר השבילים והיערות. פולקסווגן, קוראת למהדורות האלה "אול-טראק", והיא תגיע לתערוכת ז'נבה עם הדור השני שנושא את בשורה הזו בסיועה של הפאסט אול-טראק החדשה.

אול טראק נשענת על הדור השמיני של הפאסאט, אך מובדלת ממנה בערכת מיגון קלה, כך שתוכל להתמודד לפחות עם חלק קטן מהמכשולים שבדרך ולשפר זווית גישה ונטישה. הקיט כולל פגושים שונים עם מיגון גחון, צמיגים שמותאמים גם לנסיעה מחוץ לאספלט, קשתות גלגלים עם תיחום מושחר, שבכה עם לוגו ייחודי, מראות צד עם חיפוי אפרפר, פגוש אחורי חדש וכן צמד מפלטים מובלטים.

בצד השימושי, אולטראק מוגבהת בכמעט 3 סנטימטרים ביחס למכונית המנהלים עליה מבוססת, וכן מצוידת במסילות גג. תחת מכסה המנוע, מנועי 1.4 ל' טורבו דיזל עם כ-150 כ"ס, מנועי 2.0 ל' טורבו בנזין עם 220 כ"ס או 240 כ"ס, כאשר כולם מקבלים תמיכה ממערכת הנעה כפולה 4 מושן עם מספר מצבי שיכוך, בקרת מדרון ועוד. החיבור הוא לתיבת הילוכים דו-מצמדית DSG עם 6 מהירויות. פולקסווגן טוענת לכושר נשיאה של עד 2 טון מלבד בגרסת הדיזל הבסיסית.

חלל הפנים מסודר עבור חמישה נוסעים, ומציע מלבד מערכות המדיה והמידע המסורתיות של הפאסאט, ריפוד מיוחד למושבים, ועגינה מיוחדת בתא המטען לחפצים שגודלו עד 1,800 ל' בקיפול השורה השנייה. כמו כן, פאסאט אול טראק תוכל להצטייד כאופציה עם מצלמת רוורס שמקרינה על הצג גבולות וירטואלים (אדפטיביים) כדי לסייע לנהג לכוון את הנגרר מבלי לפגוע בחפצים או עוברי אורח.

כמקובל בישראל בשנים האחרונות, גרסאות אול-טראק אינן מיובאות ארצה. מחיר הדגם באירופה הוא כ-35 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully