וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארלי דייוידסון בישראל. החל מ-59,900 שקל

25.2.2015 / 11:08

כשלוש שנים לאחר הפסקת הייבוא, אופנועי הארלי דייוידסון חוזרים לישראל באופן סדיר ועם בשורת מחיר - החל מ-59,900 שקל

השקת הארלי דייוידסון בישראל. קובי ליאני
אופנועי הארלי דיווידסון חזרו לישראל/קובי ליאני

יום שמח מאוד לרוכבי האופנועים בישראל - ענקית הליסינג אלבר החלה לשווק באופן רשמי את אופנועי הארלי דייוידסון בישראל. הייבוא הרשמי פסק לפני כשלוש שנים ומאז הגיעו אופנועי הקבוצה לישראל בעיקר ביבוא אישי. אלבר משמשת גם בתור היבואנית של מותג הדו-גלגלי דיאלים, שנמצא בקבוצת חמשת המותגים הנמכרים בישראל.

אופנועי הארלי מגיעים בחמש משפחות דגמים, שמתחילים בספורטסטר, ממשיכים בדיינה, סופטייל, טורינג, VRSC וה-CVO. אחד מהכוכבים של הארלי הוא דגם ה-750 שמחירו נקבע על 59,900 שקל.

לצד האופנועים, תציע אלבר מגוון עצום של פריטי לבוש, ציוד רכיבה וחלקים מקוריים לאופנועים שמאפשרים לרוכש להתאים את האופנוע לטעמו האישי במאות ווריאציות. חלק מאביזרים אלה כבר נמצאים באולם התצוגה הראשי (400 מ"ר בהשקעה של 3 מיליון שקל) של הארלי דייוידסון שברחוב המלאכה 6 בחולון.

משה רוקח, מנהל אלבר מוטו: "אנו מביאים בשורה אמיתית לחובבי Harley Davidson בישראל ולקהל רב נוסף אשר רצה לרכוש אחד מהכלים אך לא הצליח בגלל הפסקת היבוא הסדיר. אנו נמכור את האופנועים במחירים אטרקטיביים ביחס למתחרים בישראל כך שיוכלו להתאים למגוון רחב של לקוחות כולל צעירים ונשים. כחברה בעלת איתנות פיננסית והיכרות מעמיקה עם שוק הרכב הישראלי, יש לנו את היכולת להשאיר את המותג בישראל לשנים ארוכות ולהתחיל להנגיש אותו ללקוחות שבעבר לא חשבו שיוכלו להחזיק אופנוע של הארלי דיוידסון".

אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר: "הבאת מותג הארלי דייוידסון הנה להמחשה של פעילות אלבר כשירות 'וואן-סטופ-שופ'. זהו תהליך מורכב שנמשך יותר משנה תחת הסטנדרטים המחמירים של האמריקנים. אנחנו נשרת את כל לקוחות הארלי ואת כל אופנועי החברה, גם אלה שהובאו לפני תקופת אלבר".

מבחנים לאופנועי הארלי דייוידסון החדשים תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully