וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק קיה פיקנטו המחודשת בישראל

3.3.2015 / 11:16

הפיקנטו 2015 תימכר בישראל בתום מקצה עדכונים חיצוני ופנימי, הכולל גם תוספות באגף הבטיחות. המחירים ללא תנודות

קיה פיקנטו 2015. אתר יצרן
קיה פיקנטו המחודשת הגיעה לישראל/אתר יצרן

יבואנית דגמי קיה לישראל, חברת טלקאר הכריזה היום (שלישי) על תחילת שיווקה של הפיקנטו המחודשת, לאחר שעברה מתיחת פנים קטנה לפני מספר חודשים. מכונית המיני מדרום קוריאה - הנמכרת מסוגה כיום בישראל, תמשיך לעשות שימוש במנועים המסורתיים ותשמור על מחיריה כשם שהיו בטרם חבילת השדרוגים. ישראל היא המדינה הראשונה בה תימכר הפיקנטו המחודשת, מלבד קוריאה.

במסגרת מתיחת הפנים, הפיקנטו מעודכנת עם מראה קדמי חדש, המקיף שינויים בפגושים מלפנים ומאחור, בשבכה הקדמית ("חרטום הנמר"), כונס האוויר הוגדל וכן הובלטו נורת ה-DRL בבתי התאורה - שגם הם עברו סוג של ליטוש קטן. עוד בצד הקוסמטי חישוקי 14אינטש חדשים ותא נוסעים עם פקדים נוספים על גלגל הגה, גימור נוסף ועוד תוספות קטנות.

באגף הבטיחות, הפיקנטו חמושה ב-2015 ב-7 כריות אוויר וכן בקרת לחץ בצמיגים. בצד ההנעה, הפיקנטו מאכלסת בחזית מנועי 1.0 ל' ו-1.2 ל' עם 69 ו-85 כ"ס בהתאמה, בחיבור לתיבות ידניות או אוטומטיות. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא 19 ק"מ לליטר במנוע הקטן במשפחה, ו-15 ק"מ לליטר במנוע הבכיר.

מיבואנית קיה נמסר, כי מאז תחילת שיווקה של הפיקנטו בישראל ב-2011, נמסרו למעלה מ-30,500 יחידות וב-2014 החזיקה בנתח שוק של 41% מקבוצתה. המחירים לדגם 2015 ינועו בין 64 אלף שקלים ל-78 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully