וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי מוטוגוצי וסוזוקי מוגבלי הספק הושקו בישראל

14.3.2015 / 8:53

אופנועי מוטוגוצי V7 וסוזוקי גלדיוס הגיעו לישראל עם הספק מנוע מוגבל לקבוצת A1, המחירים יחלו ב-60 אלף שקל. וגם, הטבות ללקוחות הוסקווארנה במסגרת חגיגות שנה למותג בבית אבניר

מוטוגוצי V7 סטון. אתר יצרן
מוטוגוצי V7 II סטון מוגבל ל-47 כ"ס יעלה 62,900 שקל/אתר יצרן

עופר אבניר, יבואנית סוזוקי, הוסקווארנה, קימקו וקבוצת פיאג'ו, מרחיבה את היצע הדגמים המוצעים בישראל בשלושה חדשים, שנים מהם מוגבלי הספק עבור בעלי רישיון בדרגת הביניים (עד 47 כ"ס). האופנוע הראשון והזול מכולם הוא הסוזוקי גלדיוס 650 A. אופנוע זה מצויד במנוע V טווין בנפח 650 סמ"ק שהספקו הוגבל ל-46.9 כ"ס ומציע אופי רכיבה ידידותי לרוכב המתחיל. גרסה זו תוצע כסטנדרט עם מערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים ומחירו ועמוד על 59,900 שקל (כולל אגרת רישוי).

האופנוע השני, הוא ה-V7 של מוטוגוצי. אופנוע זה עבר עדכון לאחרונה ואל המראה הקלאסי שלו התווספו גם מאפיינים בסגנון ה"קפה רייסר" שצובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל. אופנוע זה מצויד במנוע V טווין בנפח 750 סמ"ק וגם הוא הוגבל ל-47 כ"ס כדי להתאים לדרישות קבוצת הרישיון. מעבר לכך, הוא מצויד במערכת ABS, בבקרת אחיזה אלקטרונית, בבולמי זעזועים מתכווננים מבית מרזוקי ועוד. מחירו נקבע על 62,900 שקל (כולל אגרת רישוי).

האופנוע השלישי להגי,ע גם הוא ממשפחת סוזוקי וזהו ה-GSR 750 - אופנוע ספורטיבי עירום שמצויד במנוע 4 צילינדרים בטור בנפח 750 סמ"ק עם 100 כ"ס. אופנוע זה נחשב לבסיס טוב ללימוד הרכיבה הספורטיבית בזכות התנהגות ניטרלית ומדויקת, אך גם קל מאוד לשימוש יומיומי בכל סוג דרך. מחירו נקבע ל-66,900 שקל (כולל אגרת רישוי).

חוגגים שנה להוסקווארנה עם הטבות ללקוחות

לפני שנה קיבלה היבואנית עופר אבניר את זיכיון הייבוא של אופנועי הוסקווארנה לישראל וזו מבחינת הקבוצה סיבה למסיבה. במסגרת חגיגות השנה, מציעה עופר אבניר שורה של פעילויות והטבות ללקוחות שכולות הדרכות אישיות על האופנועים במוסכי החברה, הוזלה משמעותית של הטיפולים התקופתיים, תמיכה ברוכבים תחרותיים, שירות הבאת האופנועים למוסך ועוד.

האירוע הראשון שתקיים היבואנית במסגרת חגיגות השנה יקרא HUSKY TUNING והוא יערך ב-25 במרץ בין השעות 17:00 ל-21:00 במרכז השירות שבתל אביב. באירוע זה יקבלו הלקוחות הדרכה וסיוע בהתאמת האופנוע לטיולים ותחרויות, כולל כיוון מתלים, מנופים, תחזוקה בסיסית ועוד.

עופר אבניר מודיעה כי בכוונתה לתמוך בכל רוכב הוסקווארנה אשר ישתתף בליגת מירוצי האנדורו בישראל. רוכבים אלה יקבלו הטבות והנחות על החלקים המשודרגים (HUSKY POWER) וחלקי חילוף, הדרכות רכיבה מקצועיות כהכנה למירוצים, כניסה ושימוש במרחב השירות (PITS) של החברה במירוצים כולל עזרה טכנית במהלך המירוץ. במקביל, ישנה גם תוכנית תמריצים לתגמול רוכבים בהתאם להישגיהם במירוצים.

גם בכל הקשור לשירות, עופר אבניר מרחיבה את פעילותה על ידי הוזלה משמעותית של עלויות התחזוקה לאופנועים בטיפולים השוטפים. לדוגמה: דגמי ה-TE עם מנועי 125,250 ו-300 סמ"ק ישלמו 442 שקל לטיפולי 15 ו-30 שעות, דגמי ה-FE עם מנועי 250 ו-300 ישלמו 425 שקל לאותם טיפולים ודגמי FE 450 ו-501 ישלמו 432 שקל לטיפולים אלה. בנוסף, באבניר מציעים שירות פיק-אפ עבור רוכבים שמתקשים להביא את האופנוע שלהם אל מוסך החברה. שירות זה יאפשר להם הבאה והחזרה של האופנוע מביתם אל מרכז השירות בתשלום לפי מרחק.

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully