וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביזרים: מה חדש ומעניין בשוק הדו-גלגלי

15.3.2015 / 7:26

רגע לפני שהחורף מסתלק, יצאנו אל חנויות האביזרים ואספנו את מה שחדש ומעניין בשוק - ג'ינס ממוגן לרכיבה, מעיל רב עונתי, מסנן לנשימה, אגזוז לימאהה R1 החדש ועוד

אקרפוביץ ל-R1 החדש

הימאהה R1 החדש עוד לא השלים את תהליך העליה לארץ, אבל בחנויות ארנב אנרגיה מצאנו כבר אגזוז אקרפוביץ שמיועד לאופנוע זה. דוד אגזוז זה עוצב מחדש והוא עשוי כולו מטיטניום ומצופה בחלקו בסיבי פחמן להגנה מהחום. אקרפוביץ מציינים כי אגזוז זה לא רק מעניק מראה מתקדם, אלא גם משפר את כוח המנוע לכל אורך רצועת הסל"ד וגם מפיק צליל מוחשי יותר. מחירו יעמוד על 6,490 שקל.

לאתר ארנב אנרגיה היבואנית לחצו כאן

אגזוז אקרפוביץ לימאהה R1 החדש. אתר יצרן
אגזוז אקרפוביץ לימאהה R1 החדש/אתר יצרן

מנעולים נגד גנבים

כולם יודעים שכשגנב רכב שם לך עין על האופנוע, זה רק עניין של זמן עד שהוא יעלם. אבל הסיבה היחידה שתגרום לגנב לוותר על השלל, היא הצורך להשקיע עבודה קשה, ארוכה ורועשת בניסיון לבצע את הגניבה וכאן בדיוק נכנסים המנעולים של רונן דהן ואיציק כארדי. השניים פיתחו סדרת מנעולים, כחול-לבן שעושים את המוות לגנבים.

המנעול הראשון מיועד לאופנועים ובעיקר לאופנועי שטח וטרקטורונים. הוא בנוי מפלדה מלאה וקשיחה במיוחד ועל ידי עיגון מיוחד לקרקע עם ברגי ג'מבו עם טבעות ריתוך ללא אפשרות לשחרור, הוא מעגן את האופנוע לרצפה עם חיבור ישיר לשלדה. מחירו של מנעול זה 1,080 שקל.

המנעול השני מיועד לפולאריס RZR 800 ו-900. הוא עשוי כולו מנירוסטה בקוטר 25 מ"מ. מנעול זה מקבע את ציר ההינע (דרייב שאפט) של ה-RZR ומונע את סיבובו לחלוטין. גם אם הגנב ינסה לגנוב את ה-RZR בנסיעה, לא יגרם נזק ממשי לכלי הרכב. מחירו 1,500 שקל.

לדף הפייסבוק של TheLocker לחצו כאן

מנעול נגד גניבה לאופנועים ופולאריס RZR. צלם: רונן דהן,
מנעול נגד גניבה לאופנועים ופולאריס RZR/צלם: רונן דהן

רוויט יופיטר

בחנות של AD מוטוספורט מצאנו את מעיל הרכיבה של רוויט הקרוי יופיטר. זהו מעיל רכיבה מוכר ונפוץ של החברה עשוי קורדורה ומתאים לשימוש בכל עונות השנה. המעיל מתאים לגברים ולנשים ונתן להשיגו בכל המידות וכעת, במקום מחיר מקורי של 1,413 שקלים, הוא מוצע ב-1,099 שקל בלבד.

לאתר AD MotoSport לחצו כאן

מעיל רכיבה רוויט יופיטר. אתר יצרן
מעיל רכיבה רוויט יופיטר/אתר יצרן

ג'ינס ממוגן לרכיבה

האופנה חדרה אל עולם ביגוד הרכיבה כבר לפני מספר שנים והיום ניתן למצוא מגוון פריטי לבוש שנראים אופנתיים ויומיומיים לכל דבר, אך הם למעשה ביגוד רכיבה שמציע רמת מיגון גבוהה. בחנות האביזרים של 'ליגל' יבואנית דוקאטי לישראל, מצאנו מכנסי ג'ינס ממוגנים לרכיבה מחד ואופנתיים מאוד מאידך. מכנסיים אלה מציעים מיגונים בתקן CE לברכיים וכן מיגוני קבלר בחלקם הפנימי של המכנסיים. מכנסי רכיבה אלה מגיעים ממותג פרומו ג'ינס וישנן מספר גרסאות שנבדלות באופן ההתקנה של המיגון, כמות השימוש בקבלר, עמידות למים ומחיר. מחירם של אלה נע בין 1,090 ל-1,621 שקל.

ג'ינס רכיבה ממוגן של ליגל. צלם: קובי ליאני,
ג'ינס רכיבה ממוגן של ליגל/צלם: קובי ליאני

מסנן אוויר לרכיבה

רמת המודעות לנזקי זיהום האוויר עולה ובחנות של בייקלנד מצאנו מסנן אוויר לנשימה בזמן רכיבה על אופנוע. המסכה בה מותקן הפילטר עשויה מחומר גמיש שמתאים את עצמו למבנה הפנים. הפילטר מונע נשימה של חלקיקים מזיקים על ידי פילטר פחם שמותקן בו או אריג אלקטרוסטטי שמיועד לשימוש בשטח קשה או מזוהם מאוד. מחיר המסכה הוא 69 שקלים, אורך החיים של כל מסנן הוא כ-75 שעות ומחירו 17 שקלים.

לדף הפייסבוק של בייקלנד לחצו כאן

מסכת נשימה וסינון חלקיקים לרוכבי אופנועים של AVIR. ניר בן טובים
מסכת נשימה וסינון חלקיקים לרוכבי אופנועים של AVIR/ניר בן טובים

ציוד רכיבה ממותג הונדה

בסניפי הדו-גלגלי של הונדה, תוכלו למצוא מעכשיו ציוד רכיבה ממותג של החברה, לאחר שזמן רב לא הוצע כאן ציוד ממותג שכזה. בקולקציה החדשה תוכל למצוא ציוד מגן ולבוש לרכיבת כביש וגם לרכיבת שטח ולדוגמא: כפפות כביש קצרות מדגם קוברה שמחירן 543 שקל, מעילי רכיבה רב עונתיים בהחל מ-1,086 שקל, מעילי רכיבה לנשים במחיר 968 שקל וחליפות לרכיבת שטח במחיר של 1,281 שקל.

ציוד רכיבה מקורי של הונדה. אתר יצרן
ציוד רכיבה מקורי של הונדה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully