וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק CTS בגרסת קלאסיק - כניסה מוזלת לסגמנט

19.3.2015 / 7:50

ה-CTS קלאסיק תומחרה ב-330 אלף שקלים, זולה בכ-40 אלף שקלים מדגם הכניסה הנוכחי של מותג הרכב האמריקני

קדילאק CTS קלאסיק. אתר יצרן
קדילאק CTS קלאסיק. למי שרוצה להצטרף למותג היוקרה האמריקני במחיר זול יותר/אתר יצרן

יבואנית דגמי קדילאק לישראל, קבוצת UMI, הכריזה היום (רביעי) על התחלת שיווקה של קדילאק CTS "קלאסיק" - גרסת כניסה מוזלת לקבוצת הסאלון מארה"ב. הדגם החדש זול בשיעור של כ-40 אלף שקלים מהמהדורה הבסיסית והנוכחית של ה-CTS, וב-70 אלף שקלים מהדגם הבכיר, שעלותו בישראל כ-400 אלף שקלים.

כמו אחיותיה, ה-CTS קלאסיק מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו המחלץ תפוקה מרבית של 272 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-37.8 קג"מ הזמינים מטווח של 1,500סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות, המאיצה את ה-CTS ל-100 קמ"ש ב-6 שניות. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-9 ק"מ לליטר.

האבזור של ה-CTS אינו מחסיר פריטים רבים מהגרסאות הבכירות בהיצע (לקשרי ופרמיום). במרכז הבקרה מערכת הקדילאק CUE, עם תפריטים מרובים וגישה למערכות הבידור והמידע של הרכב גם באמצעות גלגל ההגה. בנוסף לכך, מצוידת המכונית בחבילת בטיחות אקטיבית הכוללת בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית (מסתגלת למהירות הרכב מלפנים), מצלמות וחיישנים מסביב למרכב, 10 כריות אוויר, מצלמת נסיעה לאחור ועוד. בצד הקוסמטי, חישוקי 18 אינטש ותא נוסעים בגימור עור עם פסי מתכת.

UMI מיצבה את ה-CTS קלאסיק ב-330 אלף שקלים, מול המתחרות הישירות בגרסאותיהן הבסיסיות ביותר, בהן מרצדס E קלאס (410 אלף שקלים), ב.מ.וו סדרה 5 (385 אלף שקלים) , אודי A6 עם מחיר של 390 אלף שקלים, ולקסוס GS שמתחילה ב-379 אלף שקלים.

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ב-UMI: "היום קאדילק טורפת את הקלפים בשוק היוקרה עם CTS במחיר אטרקטיבי מתמיד. אנו בטוחים שהוספת גרסת הקלאסיק לפורטפוליו תיתן רוח גבית למגמה החיובית שאנו רואים".

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully