וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאהה R1 החדש הגיע לישראל. החל מ-140 אלף שקל

23.3.2015 / 11:50

ימאהה R1 החדש ואף גרסת המסלול, ה-R1M הגיעו לישראל. המנוע מפיק 200 כ"ס, השלדה בנויה בחלקה ממגנזיום והמערך האלקטרוני עצום. המחיר יחל ב-139,985 שקל ויגיע עד כדי 198,985 שקל לגרסת ה-M

ימאהה YZF-R1. אתר יצרן
עכשיו בארץ, ימאהה R1 החדש/אתר יצרן

אופנוע הקצה של ימאהה, ה-R1 החדש הגיע לישראל ומושק באופן רשמי. המחירים יחלו ב-139,985 שקל ויגיעו עד 198,985 שקל והיכולות מיועדות לחובבי הביצועים. האופנוע החדש בנוי סביב שלדה חדשה לגמרי שבנויה בחלקה גם ממגנזיום להורדת המשקל והעלאת החוזק ובתוכה גם מותקן מנוע ליטר חדש. מנוע זה פועם בשיטת ה'קרוס-פליין' המוכרת של ימאהה, עם סדר הצתה לא שגרתי ויחד עם שינויים רבים, כולל רכיבים פנימיים קלים, לצד קיצור של יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים, הוא יעביר אל הגלגל האחורי לא פחות מ-200 כ"ס.

ימאהה YZF-R1. אתר יצרן
ימאהה YZF-R1/אתר יצרן

ה-YZF-R1 מצויד גם בשאר רכיבי קצה שהולמים את יכולותיו הגבוהות, אך עבור מי שאלו לא מספיקים, תוצע בישראל גם גרסת המירוצים המכונה M. זו משדרגת את החבילה עבור רוכבי מסלול וכביש ציבורי בטכנולוגיות קצה נוספות הכוללת מערכת בולמי אוהלינס אלקטרונית שמקבלת מידע ממערך חישנים כדי להתאים את תגובת הבולמים בזמן אמת לתנאי המסלול או הכביש. בנוסף יכלול ה-R1M את מערכת ה- Communication Control Unit, המבוססת על GPS לניטור זמני הקפה, מהירות וזווית הטיה בכל נקודה במסלול וכביש, וכמובן חיפוי עשוי מקרבון. גרסצ ה-M תוצע בישראל במספרים מוגבלים.

עוד הרבה על ימאהה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully