וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 רוכבים ישראלים יצאו לתחרות הרומניאקס

26.3.2015 / 12:54

הקבוצה הישראלית שכוללת כמה מטובי הרוכבים בישראל, תצא בחסות UPS להתחרות באחת מתחרויות ההארד-אנדורו הקשות ביותר בעולם. חמישה ימים של אטרף בהרי הקרפטים

קבוצה של רוכבים ישראליים תיקח חלק ברומניאקס 2015 - אחת מתחרויות הסיבולת הארד-אינדורו הקשות בעולם. עשרת הרוכבים הישראליים יהנו השנה מתמיכת חברת השילוח UPS ולראשונה יוכלו להתחרות על האופנועים הפרטיים שלהם ברומניה בזכות שיתוף הפעולה. עד כה, הישראלים הבודדים שהשתתפו בתחרות הקשה, נאלצו לעשות זאת על גבי אופנועים שכורים שאינם מותאמים כראוי לתחרות.

עשרת הרוכבים - יוני לוי, זיו כרמי, תומר שמש, גיל קינן, איציק שמש, רונן כהן, גיא רדר, ערן וולנברג, אוהד רביד ודניאל לייזרוביץ ינצלו את ניסיונם התחרותי בישראל ובעולם כדי להתמודד עם האתגר הקשה. אלה ירכבו על 7 אופנועי KTM, ימאהה אחד, הוסברג אחד ושרקו אחד ב-600 הקילומטרים התחרותיים שיערכו בעיר סיביו שברומניה ובהרי הקרפטים. באירוע צפויים לקחת חלק 365 רוכבי אנדורו מ-40 מדינות בתחרות שתימשך חמישה ימים מלאים.

המירוץ בנוי מיום פרולוג בעיר סיביו ו-4 ימים של רכיבת אנדורו בהרי הקרפטים ב-6 קטגוריות. לכל נקודת ביקורת ביום מירוץ יש זמן גג מותר. הגעה לאחר זמן הגג לא תאפשר המשך רכיבה על המסלול אלא יציאה ממנו בדרכים פשוטות וראשיות לנקודת הסיום. מותר לא לסיים יום אחד (עם קבלת זמני עונשין בהתאם לנקודה בה יצאת מהמסלול) אבל עדיין להמשיך את התחרות.

ביום הראשון לאירוע, מציבים מכשולים מלאכותיים וקשים בשדרה המרכזית של העיר, הרוכבים מזנקים בהפרשים מדודים ל-2 מדידות זמנים. הזמן הטוב מבין 2 המדידות מביא את המהירים ביותר בכל קטגוריה, לעלות למרוץ אחד נגד השני אשר יקבע את סדר הזינוק ליום למחרת. הראשון שמגיע לקו הסיום הוא המנצח והוא הראשון לזנק למחרת. המכשולים כוללים גזעי עצים, צמיגים, מעברי מכשולים, סלעים, גשרים ועוד.

רונן כהן, מנהל הקבוצה מציין כי "ההכנות נמצאות בעיצומן. ישנה התרגשות גדולה בקרב חברי הקבוצה ומחויבות רבה על מנת לנסות לזכות בתארים. הקבוצה שלנו כוללת רוכבים מנוסים ואלופים ישראליים כולל יוני לוי שסיים שני במירוץ ROOF OF AFRICA בדרא"פ בקטגוריית ברונזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully