וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס נכנסת לענף הטנדרים

29.3.2015 / 7:29

טנדר יוקרה חדש של מרצדס יגיע לכבישים במהלך השלוש השנים הקרובות. "זיהינו פוטנציאל גדול"

טנדר מרצדס. אתר יצרן
מרצדס פיק-אפ. יוקרה בעבודה/אתר יצרן

מרצדס-בנץ תשווק טנדר יוקרתי מרשים עד סוף העשור הנוכחי, כך הכריזה במהלך סוף השבוע דיימלר, ואף פרסמה איור רעיוני לרכב שעשויה להכשיר עבור אחת מתערוכות הרכב בשנה הבאה. בחברה טוענים שבזכות מספר מאפיינים חשובים, בהם ורסטיליות, איכות, אבזור ויכולת טכנית, תהיה להם תשובה למתחרים בסגמנט שנחשב למקור הכנסה משמעותי.

"הפיק-אק שלנו ישתלב היטב בתכנית האסטרטגית שלנו להתרחב גלובאלית בכמה שווקים", כך אומר פרופ' דיטה זטשה, יו"ר הקונצרן. "נחדור לקבוצה עם כל היכולות הייחודיות שלנו, כמו בטיחות, נוחות ותמורה למחיר".

במרצדס רואים בטנדר החדש סוג של מהפכן בדומה למרצדס M קלאס, שלשיטתם שינה את התפישה בקבוצת הקרוסאוברים היוקרתיים לפני למעלה מ-20 שנה. היא תכוון את הטנדר ישירות אל מדינות בדרום אמריקה, דרום אפריקה, המזרח התיכון, אוסטרליה ואירופה, שם נרשם גידול מתמיד בהכנסות מרכבי עבודה מסוגו.

האגף המסחרי במרצדס יהיה כמובן אחראי להרכבתו של הטנדר ולאיפונו - כנראה בשיתוף רנו או פולקסווגן, עימם קיימת שותפות ארוכת שנים. זהו רכב העבודה הרשמי הראשון בתולדותיה של מרצדס אירופה (הזרוע בארגנטינה שיווקה פעם פיק-אפ כלאיים בשם W114), שינסה לפנות גם לקהל הפרטי וגם למוסדי, בדומה לאמארוק כאמור. "אני חושב שרכב כמו מרצדס ויטו משקף את האמצעים שלנו בקטגוריה המסחרית, כך שאני סמוך שצפויה לו הצלחה", כך מוסיף זטשה.

הפרטים הטכנים אודותיו דלים בשלב זה, וכל שידוע הוא שיתהדר במידות דומות לאמארוק, עם יכולת גרירה של יותר מ-1.3 טון לפחות. למרצדס ערימה של מנועי דיזל במחסן המשרתים אותה נאמנה שנים ארוכות, כך שיוצע במגוון הספקים עם תיבות ידניות ואוטומטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully