וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ניצחון גדול לפטל ופרארי במלזיה, אלונסו שב למסלול

ניצחון אדיר לפרארי לראשונה מאז 2013: הגרמני רשם ניצחון מרשים וראשון העונה, כשעקף את האלוף לואיס המילטון וזכה במרוץ השני של העונה. המילטון התלונן על צוותו וסיים שני. רוזברג שלישי. אלונסו שב למסלול לאחר התאונה שעבר וסיים 19

נהג פורמולה 1 מקבוצת פרארי סבסטיאן פטל. GettyImages
הביא ניצחון ראשון לפרארי מאז 2013. פטל על הפודיום/GettyImages

סבסטיאן פטל רשם היום (ראשון) את ניצחונו הראשון העונה בפורמולה 1, אחרי שזכה במרוץ מלזיה כשזינק מהמקום השני, ועקף את האלוף לואיס המילטון בדרך למקום הראשון. המרוץ במלזיה היה השני העונה והראשון בו זוכה הגרמני כנהגה של קבוצת פרארי, והוא עשה זאת בצורה מרשימה. "כן, בחורים, פורצה פרארי", צעק פטל ברשת הקשר עם ניצחונו, וחברי קבוצת פרארי חיבקו את נהגם. ניקו רוזברג סיים שלישי והשלים שני נהגי מרצדס על הפודיום. פרננדו אלונסו, שהחלים מפציעה קשה לאחר שעשה תאונה בסוף פברואר, שב למסלול וסיים במקום ה-19. הגראנד פרי הבא ייערך בשנגחאי ב-12 באפריל.

נהג פרומולה 1 של פרארי סבסטיאן פטל. GettyImages
מתאים לו אדום. פטל מוביל את פרארי לניצחון הגדול/GettyImages

המילטון זינק בפעם ה-40 מהעמדה הנוחה ובפעם השלישית במסלול במלזיה. סבסטיאן פטל הגרמני מפרארי זינק מהמקום השני וניקו רוזברג, גם הוא ממרצדס, מהשלישי. כבר בהקפה השנייה התפנצ'ר גלגל במכוניתו של קימי רייקונן, ולאחר 12 הקפות סבסטיאן פטל נטל את ההובלה מלואיס המילטון, אבל אחרי עצירה שלו בפיטס בהקפה ה-19 הבריטי חזר להוביל. בהקפה ה-24 פטל עקף יפה את המילטון ועלה למקום הראשון, והבריטי ראה גם את חברו לקבוצה ניקו רוזברג עובר אותו. המליטון לא הצליח לעקוף את פטל, ובהקפה ה-39, כשנכנס לפיטס להחליף צמיגים, אמר לצוות שלו: "אלה צמיגים לא נכונים". בינתיים הגרמני של פרארי הוביל בבטחה עד לקו הסיום. המילטון סיים שני, רוזברג שלישי, קימי רייקונן סיפק מרוץ אדיר וסיים רביעי למרות התקר שדירדר אותו בדירוג בתחילת המרוץ, פיליפה מאסה סיים חמישי. מקס ורסטאפן, צעיר הולנדי בן 17 מקבוצת טורו רוסו, סיים במקום השביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרוץ פורמולה 1 מלזיה. AP
המילטון זינק ראשון, ובסוף ראה את פטל חוצה ראשון את קו הסיום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully