וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס פרטי: הריינג' רובר החזק והמפואר ביותר בעולם

31.3.2015 / 7:57

נסיעה בשטח מעולם לא הייתה מפנקת יותר. ריינג' רובר מציגה את דגם ה-SVAUTOBIOGRAPHY, עם מנוע המפיק 550 כ"ס ולאונג' דמיוני. החל ב-200 אלף דולר

ריינג' רובר SVAUTOBIOGRAPHY. אתר יצרן
מה חסר לכם פה? ריינג' רובר SVAUTOBIOGRAPHY/אתר יצרן

ריינג' רובר הציגה בניו-יורק את הפיתוח הראשון שלה בשיתוף חטיבת SVO של יגואר ( Special Vehicle Operations) שנקראת SVAutobiography. שוחרי המותג הבריטי בוודאי יודעים שכל מה שנגזר מהתיאור "אוטוביוגרפיי" מייד מסומן כמוצר יוצא דופן בעל מחיר לא פחות יוצא דופן. ואכן, הריינג' רובר החדש נחשב כיום למפואר ביותר והחזק ביותר מסוגו בכל תולדותיה של חברת לנד-רובר. ואם תרצו אותו, תאלצו להיפרד לפחות מ-200 אלף דולר.

דגמי אוטוביוגרפי מתהדרים בירידה קפדנית לפרטים, ולפי תמונת תא הנוסעים, נראה שלפחות אלו ירגישו שזה הרגע נחתו במחלקה ראשונה. גארי מקווגרן, ראש מחלקת הפיתוח: "עם ה-SVAutobiography העלנו את הרמה בכל דרך אפשרית, להציע לנוסעים חוויה יוקרתית ומיוחדת במכונית הדגל שלנו".

הסלון האחורי מדמה בעיצובו ומרקמיו הדו-גווניים לאונג' מפואר, שטח מחייה רחב ידיים שאפשר למצוא רק בדגמים שפותחו מלכתחילה להוביל את שועי העולם. ריינג' רובר בחרה בכורסאות עם עיסוי, להם גישה למקרר אישי, טאבלטים נשלפים אלקטרונית וכל מה שהיו"ר זקוק לו בנסיעות קצרות או ארוכות. בהחלט היינו רוצים לשבת במקומו ולצפות במשחק כדורסל.

ריינג' רובר SVAUTOBIOGRAPHY. אתר יצרן
מושבים לחוויה שלמה בטבע/אתר יצרן

הריינג' יימכר בגרסאות עשירות עם ערימת צבעים לבחירה, וחלל פנים שעשוי תרכובות אלומיניום, בריפוד שטיחים יוקרתיים ועוד, לצד פיתוחים מעניינים לחובבי הטיולים. אחד מהם, הוא ה-'Event Seating' שמותקן על גוף תא המטען החשמלי מאחור. אלה הם מושבים עטופים עור עמיד שנועדו להציע למטיילים אלטרנטיבה לנשיאת ציוד פריקה בשטח כמו כסאות מתקפלים או אוהלים, ובכך גם לחסוך קצת נפח בתא המטען.

לא פחות מכך, מדגישים בלנד רובר את החיבור לחטיבת הביצועים המיוחדת של יגואר כאמור, עם מערכת הנעה קרבית וחלקה; הריינג' מצויד במנוע 5.0 ל' שמונה צילינדרים בהגדשת-על, המחלץ תפוקה מרבית של 550 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית מבית ZF עם 8 הילוכים. לתמסורת בקרת shift logic הלומדת את שגעונות הנהג ומגיבה בהתאם לתוואי הנסיעה ומחדדת את תגובותיו. הביצועים אינם ידועים בשלב זה, אך כושר הנשיאה שלו מוערך בכמעט 3.3 טון.

הבכורה הרשמית נערכת בימים אלה בתערוכת הרכב בניו-יורק. סביר שניתן יהיה להזמין אותו בעתיד גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully