וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: הונדה CR-V החדש

31.3.2015 / 11:48

מאיר תשווק את הונדה CR-V החדש במחיר דומה לקודמו. במסגרת החידושים שודרג רכב הפנאי המשפחתי במערכות הפנים והבטיחות, והיכולת הדינמית. ימכר גם עם תיבה ידנית והנעה קדמית

הונדה CR-V. אתר יצרן
הונדה CR-V החדש בישראל/אתר יצרן

יבואנית דגמי הונדה לישראל חברת 'מאיר' החלה במכירת דגמי הקרוסאובר CR-V החדש בתום מתיחת פנים חלקית לה זכה בשנה הקודמת. רכב הפנאי היפני יימכר בארץ במחירים דומים לדגם שלפני מסכת העדכונים, וכולל שורה של חידושים בתחום מערכות הבידור, הבטיחות והאיכות הכללית בחלל הפנים.

עיצובו של ה-CR-V נשאר נאמן לרוב קווי המתאר של הדגם שהוצג ב-2011. מרב השינויים נעשו בחלק הקדמי, שם הובלטו בתי התאורה ובוצעו ליטושים בפגושים. גם מאחור זכה להיקף מצומצם יחסית של עדכונים, כאשר בחלק מהדגמים תאורת קסנון בשילוב תאורת LED קבועה. כמו כן, התווספו חישוקים חדשים והיצע הצבעים יורכב מ-9 אפשרויות.

שני החידושים המרכזיים ב-CR-V נמצאים בחלל הפנים ומעטפת ההגנה; עבור דגם 2015, הונדה הטמיעה ברכב הפנאי המשפחתי שלה את בקרת ה-'הונדה קונקט', עם תמיכה תואמת למכשירים הסלולריים בצג 7 אינטש, בקרת בלוטות', מצלמת ראייה לאחור, אופצית גלישה באינטרנט ועוד. היא מגיעה כחלק מהציוד התקני של ה-CR-V, להוציא דגם ה-קומפורט שהינו הזול ביותר במשפחה. אריזת ההגנה של ה-CR-V מתחזקת באיחור קל בבקרת בלימה אוטומטית במהירות עירונית שבין 5 ל-30 קמ"ש (City-Brake Active), וזאת בנוסף למערכות יציבות, בלימה ומשיכה.

באירופה יש לציין, מוצע ה-CR-V עם קומבינציה מעניינת של תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומנוע דיזל, אולם בארץ נסתפק במנוע ה-2.0 ל' עם 155 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 5 מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12 שניות והמהירות המרבית כ-180 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-12.5 ק"מ לליטר בנזין.

ה-CR-V יימכר בגרסת הנעה קדמית או כפולה, וכולל גם אופציה לדגם בעל תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. המחירים יחלו ב-170 אלף שקלים לדגם ידני הנעה קדמית, עבור ל-190 אלף שקלים לאוטומטי קומפורט, כ-213 אלף שקלים לאוטומטי 'אלגנס', וכלה ב-250 אלף שקלים לדגם הבכיר בסדרה עם מפרט 'אקזקיוטיב' והנעה כפולה, מערכת שמע משופרת ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully