וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: שברולט מאליבו החדשה

1.4.2015 / 8:25

המאליבו החדשה גדולה וקלה יותר מהדגם היוצא, מעוצבת בניחוח אירופי וגם מצוידת במנוע היברידי חדש וחסכוני. בישראל בשנה הבאה

אתר יצרן

פחות משנתיים אחרי ששברולט מתחה את פניה ואיבריה של מאליבו, החברה האמריקנית חשפה בארה"ב את הדגם החדש - והפעם עם רפורמה הרבה יותר משמעותית מאי פעם. המאליבו 2015 מתמודדת בשנים אלו עם מכוניות חצי אירופיות במהותן בהן פורד פיוז'ן, קיה אופטימה ועוד, ולכן האבולוציה של מכונית המנהלים היא שלב מהותי בתולדותיה.

המאליבו מתגלגלת השנה לדור התשיעי שלה מאז 1964, וזה אומר שבחלוף 50 שנה וקצת מותר גם להעז לצאת מהתבנית השמרנית. לראייה, מאליבו נראית ספורטיבית בהשוואה לדור הקודם, והיא קלה ממנה ב-130 ק"ג, גדולה יותר ומרווחת בזכות תוספת של כמה סנטימטרים בודדים לאורך. גם בסיס הגלגלים הוגדל בלא פחות מ-9 סנטימטרים (מה שיפתור חלק מהביקורת שהופנתה לצפיפות במושב האחורי - שם המרחבים לרגליים צמחו בכמעט 3 סנטימטרים).

המאליבו מבוססת על פלטפורמה חדשה, ה- E2XX, שיורשת את האפסילון 2 הוותיקה. יחד עם משקל מופחת, שברולט ציידה את המשפחתית הגדולה במנועים ראויים ותיבות הילוכים חדשות בחלק מהדגמים; בבסיס ההיצע מנוע 1.5 ל' טורבו המפיק 160 כ"ס ו-26 קג"מ, בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית. 6 מהירויות מעליו מנוע 2.0 ל' טורבו עם 250 כ"ס, אולם זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה - הראשונה בסדרת מאליבו. בהמשך, יחבור למשפחה מנוע היברידי עם צריכת דלק ממוצעת של כ-20 ק"מ לליטר.

מאליבו 2015 תימכר בארבע רמות אבזור: L, LS, H ובמקום הדגם הבכיר LTZ, מפרט 'פרמייר'. הציוד התקני כולל מערכת מדיה משודרגת MyLink עם מסך מרכזי ומסך נוסף בלוח המחוונים עם תמיכה בכל הסמארטפונים, כולל עמדת טעינה אלחוטית. בקרות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית במהירות עירונית, בקרת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה אדפטיבית בהתאם לתנאי הדרך ועוד.

שברולט מוסיפים שנעשו שינויים גם ביכולת הדינמית, כאשר מציינים שימוש בהגה חשמלי משופר ומערכת מתלים מכוילת לנהיגה מאוזנת יותר. האם זה יהיה מספיק כדי לערער את מעמדן של מובילות הקבוצה? התשובות רק ב-2016, אז גם תעשה את דרכה לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully