וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה חושפת את פני המחר

5.4.2015 / 7:53

קיה חנכה בסאול את נובו קונספט פסטבק - הצצה לדגמי העתיד של היצרנית הדרום קוריאנית. הנמר משנה גישה

קיה נוו פסטבק. אתר יצרן
קיה נובו פסטבק. מבט לעתיד/אתר יצרן

בשעה שענף הרכב נושא עיניו לתערוכת ניו-יורק, הדרום קוריאנים ארגנו חגיגה משלהם במסגרת תערוכת סאול שנערכת כמעט באותו זמן. זה קצת חבל, כי ההתכנסות בארה"ב גורמת לתעשייה לדלג על קונספטים חשובים, בהם הנובו קונספט פסטבק של קיה שרומז איך יראו הדגמים בעוד כמה שנים אחדות.

הנובו קונספט משקף מצד אחד גרסה מסוימת של רכב משפחתי שעשוי להתגבש לאלטרנטיבה מסוגננת בעתיד, וכן מציגה קיה את שפת העיצוב החדשה שבחרו הצוותים עבור הדגמים שלהם. קיה אומרת שהשם של המכונית - "NOVO" נלקח מהמילה הלטינית 'נובאטוס', שמשמעותה חדשנות או איך לייצר דברים חדשים.

קיה נוו פסטבק. אתר יצרן
קיה נוו פסטבק/אתר יצרן

בחברה מספרים שהמראה של ה-NOVO פותח על ידי צוות העיצוב בנמיינג, ולמרות שהמאיירים נתקלים לעתים בקשיים לפסל משהו מעניין ממכונית סדאן משפחתית דוגמת קורולה למשל, נראה שהיד המכוונת של פטר שרייר (מרחוק) סייעה להם להגיע לתוצאה נאה וספורטיבית. כמיטב המסורת כיום, בחרו בעיצוב "דמוי קופה" 4 דלתות עם קווים ארוכים ובתי תאורה מלוכסנים, תוך שינוי "חרטום הנמר" הקלאסי של הגרמני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קיה נוו פסטבק. אתר יצרן
קיה נוו פסטבק/אתר יצרן

הפלטפורמה תהיה חדשה גם היא, עם מנוע 1.6 ל' טורבו בחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות עם תפעול מגלגל הההגה - בדומה לקונפיגורציה שהותאמה לקיה אופטימה החדשה. מעבר לכך, וכפי שצפוי ממכונית קונספט, לחברה אין כרגע תכנית קונקרטית לייצר דווקא את NOVO קונספט ולהכשיר אותה לרכב סדרתי. אפשר פשוט לקבל אותה כסימן לבאות.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully