וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון זכה במרוץ שנגחאי

הבריטי, שזינק מהפול פוזישן, הוביל לכל אורך המרוץ בסין וסיים אותו עם ניצחון נינוח, לאחר שמכונית הבטיחות יצאה לשתי ההקפות האחרונות. הנהג של מרצדס מוביל בפער של 13 נקודות כעת

לואיס המילטון, נהג מירוצים בריטי. AP
ניצחון שני העונה. המילטון/AP

לואיס המילטון השיג היום (ראשון) את ניצחונו השני בעונת הפורמולה 1 כאשר זכה במרוץ שנגחאי, סין, שהסתיים בנסיבות מוזרות משהו, כאשר מכונית הבטיחות מלווה את הנהגים בהקפות האחרונות בשל תאונה.

הבריטי, שזינק כמו בשני המרוצים הראשונים של העונה מהפול פוזישן, דהר קדימה והשיג את 25 הנקודות, שהעלו את מאזנו ל-68 העונה. המילטון פתח פער במקום הראשון, כאשר מאחוריו נמצא סבסטיאן פטל מפרארי, שסיים שלישי את המרוץ וטיפס ל-55 נקודות. למקום השני בשנגחאי הגיע ניקו רוזברג, חברו של המילטון למרצדס, ש-18 הנקודות שהרוויח העלו אותו ל-51 העונה. את החמישייה הראשונה במרוץ השלימו הנהג השני של פרארי, קימי ראייקונן הפיני והברזילאי של וויליאמס, פליפה מאסה שהגיע חמישי.

המילטון, שכאמור זינק ראשון, פתח כבר אחרי הקפה אחת פער של 1.1 שניות מרוזברג, שיצא מהמקום השני על הגריד. אף אחד לא ממש הצליח לאיים על המילטון, שברח עוד ועוד קדימה ובסופו של דבר, המכונית של מקס ורטאפן מטורו רוסו, שהיה במקום השמיני, נתקעה והובילה ליציאת מכונית הבטיחות שתי הקפות לסיום וכך המרוץ גם הסתיים. הסבב יימשך בשבוע הבא, עם מרוץ בחריין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully