וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה סיוויק מעודכנת הגיעה לישראל

14.4.2015 / 15:13

המשפחתית 5 דלתות של הונדה עברה עדכון קל בעיצוב, באבזור, בהתנהגות הכביש ובבטיחות וכעת היא כאן. המחיר לא השתנה - 134,900 שקל

הונדה סיוויק. אפריל 2015. אתר יצרן
הונדה סיוויק. אפריל 2015/אתר יצרן
"מערכת בטיחות זו מנתרת את התנועה בחזית הרכב ועד מהירות של 32 קמ"ש מתוכננת להפעיל את הבלמים במקרה של זיהוי סכנת התנגשות"

מאיר, יבואנית הונדה לישראל החלה לשווק בימים אלה את הסיוויק האצ'בק לאחר שעברה עדכון קל בעיצוב, בתא הנוסעים, בבטיחות ובמתלים. כך למשל הסיוויק בגרסת ה-5 דלתות קיבלה פגוש קדמי חדש בעל מראה ספורטיבי יותר ויחידות תאורה קדמיות מודרניות (מעכשיו עם תאורת יום קבועה). גם חלקה האחורי עודכן עם אלמנטים דומים כמו הפנסים, הפגוש והוספת ספוילר בצבע שחור. בפרופיל אפשר להבחין בהוספת חצאיות לצדי המרכב. גרסת ה'ספורט דיזיין' תיקח את שינויים אלה שלב אחד קדימה לעבר גרסת ה'טייפ R' עם ספוילר אחורי בצבע הרכב (שחור במקור), חישוקי 17 אינץ', גריל רשת בחזית ודיפון שחור לגג תא הנוסעים.

במקביל, גם תא הנוסעים עודכן במסגרת מתיחת הפנים עם החלפת ריפוד המושבים עם תפרים מודגשים, דיפון חדש לדלתות, גימור כרום לידיות האחיזה ולוח מחוונים בכוון שחור מטאלי. במסגרת העדכון לתא הנוסעים, הונדה התקינו בסיוויק גם את מערכת המולטימדיה 'הונדה קונקט' שמאפשרת חיבור קבוע לרשת האינטרנט, ניווט, מצלמת נסיעה לאחור, חיבורי בלו-טות', ממשק מירור-לינק עם הסמארטפון וממשק תפעול מלא ותואם לאנדרואיד 4.0.4. את כל זה ניתן לעשות באמצעות מסך מגע בגודל 7 אינץ'.

בתחומי הניהוג והבטיחות, הסיוויק המעודכנת קיבלה מערכת הקרוה בהונדה AMA שתפקידה להפעיל את הבלמים בצורה מדודה על גלגלי הרכב באופן אינדיבידואלי כדי לשפר את התנהגות הכביש בפניות ואת ההנאה מהנהיגה. כמו כן, נוספה בה מערכת CTBA לשיפור הבטיחות בנסיעה בעיר. מערכת בטיחות זו מנתרת את התנועה בחזית הרכב ועד מהירות של 32 קמ"ש מתוכננת להפעיל את הבלמים במקרה של זיהוי סכנת התנגשות.

מחירי הסיוויק האצ'בק (5 דלתות) נותרו ללא שינוי. רמת אבזור הקומפורט תעלה 134,900 שקל, רמת אבזור 'אלגנס' תעלה 144,900 שקל ואילו גרסת הספורט דיזיין תעלה כבר 147,900 שקל.

הונדה סיוויק. אפריל 2015. אתר יצרן
הונדה סיוויק. אפריל 2015/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully