וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועים קטנים לילדים גדולים: YCF

17.4.2015 / 10:16

ליגל, יבואנית דוקאטי ו-TM לישראל, החלה לשווק אופנועים זעירים - מיניבייק לילדים ללימוד טכניקות רכיבה. המחירים בין 7,700 ל-18,900 שקל

אופנועי YCF לרכיבת שטח לילדים. יצרן, אתר רשמי
אופנועי YCF לרכיבת שטח לילדים/אתר רשמי, יצרן

יוצאים לרכב בשטח, במסלול המוטוקרוס או הסופרמוטו? הילדים כבר לא צריכים לשבת בצד ולהביט מרחוק על המתרחש. ליגל, יבואנית אופנועי דוקאטי ו-TM משיקה בישראל את האופנועים הזעירים מבית YCF. שיתוף פעולה בין יניק קוקארד (Yannick Coquard) רוכב המשתתף באליפות צרפת במוטוקרוס ורוכב על מיני בייק בעונות החורף, לבין דימיטרי ברה, טכנאי צרפתי המתגורר בסין ייצר את האופנועים הקטנים של YCF (תכנון צרפתי וייצור בסין) מתוך רצון לספק אופנוע פנאי שיהיה נגיש ובר השגה לכל אחד. אופנועי ה-Pit Bike מציעים יתרונות כמו ממדים קטנים, תחזוקה פשוטה וחסכונית והם מתאימים במיוחד לילדים לשם פיתוח טכניקות רכיבה בעלות נמוכה – 7,700 ועד 18,900 שקל.

היצע הכלים של YCF כולל אופנועי מוטוקרוס בשתי סדרות: דגמי הסטנדרט בנפחי 50, 88, 125 ו-150 סמ"ק, ודגמים פקטורי מקצועיים בשם SP המגיעים בנפחים של 150 סמ"ק ו-190 סמ"ק, האחרונים מאובזרים לרמה תחרותית. בנוסף אליהם, מוצעים שני דגמי סופרמוטו.

הדגמים הסטנדרטיים מציעים מנועי 4 פעימות המכוונים מראש למטרה לימודית עם תגובות מתונות המיועדות ללימוד. ישנן גם שתי רמות גודל בהתאם לגילו של הרוכב. כולם כוללים מתנע (סטרטר) חשמלי, בלם אחורי על הכידון וידית מצערת הניתנת לכוונון שמאפשרת להורים להגביל את המהירות. את דגמי ה- 50 סמ"ק אפשר לקבל עם גלגלי עזר הניתנים לפירוק. בנוסף אפשר להוסיף לאופנוע מערכת לדימום מנוע מרחוק (ניתנת לרכישה כתוספת אבזור). דגמי הביניים בסטנדרט מציעים אופנועים עם התנעה חשמלית או רגלית (קיק) לפי בחירה.

סדרת הפקטורי המקצועית כוללת 4 דגמיSP . שלושה בנפח של 150 סמ"ק ואחד של 190 סמ"ק אשר נבדלים ברמת המתלים והמנועים. כל דגמי הפקטורי נהנים משלדה, מתלה, בולמי זעזועים וזרוע אחורית ברמה של אופנוע תחרותי למרוץ מוטוקרוס. המנועים בגרסת הפקטורי יותר אגרסיביים ומיועדים עבור הרוכבים בעלי הניסיון, ובעלי תגובה מהירה שמתאימה גם למרוצים קלים. החברה מציעה קטלוג עשיר לשיפורים ותוספות בהתאמה אישית, כשבדגמים המקצועיים יותר ניתן לבחור איזה בולם אחורי יגיע עם האופנוע.

כל עולם הדו-גלגלי בקליק אחד

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • YCF
  • ליגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully