וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למעלה: בר ברוך יתחרה בלמבורגיני הורקאן GT3

21.4.2015 / 7:53

נהג המירוצים הישראלי בר ברוך שמתחרה השנה בסבב הפורמולה 4, ישתתף גם במירוצי ה-GT עם מכונית למבורגיני הורקאן GT3 תחת קבוצת VSR. "ייקח אותנו עוד צעד אחד קדימה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר ברוך. יתחרה במירוצי ה-GT באיטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג לבר ברוך, נהג קבוצת ISRAEL F1. הישראלי בן ה-19 שמתמודד השנה בסבב הפורמולה 4, ייקח חלק גם במירוצי ה-GT באיטליה עם מכונית מסוג למבורגיני הורקאן GT3, לה מעל 610 כ"ס הנסחטים ממנוע 5.2 ל' V10. הקבוצה הישראלית חתמה בשבוע שעבר על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת VINCENZO SOSPIRI RACING Srl, מה שיהפוך אותה רשמית ל-ISRAEL F4 by VINCENZO SOSPIRI RACING Srl במסגרת ה-F4.

עבור הקבוצה האיטלקית, שמייצגת את למבורגיני במירוצי ה-GT, זהו שיתוף פעולה נוסף במסגרת שאיפותיה להתחזק בספורט המוטורי העולמי, ומתוך כך החליטה להקים קבוצה נוספת - LAMBORGHINI JUNIOR TEAM, בה נכללת גם הקבוצה הישראלית של היזם גיל ברוך.

בר ברוך יערוך את נהיגת הבכורה שלו בלמבורגיני הורקאן GT3 ב-28 ביוני בקטגוריה שלה על מסלול אימולה. "שיתוף הפעולה החדש בשיתוף VINCENZO SOSPIRI RACING Srl ולמבורגיני, ייקח אותנו עוד צעד אחד קדימה, אל עבר התמקצעות, הכרה בינלאומית ועמידה בסטנדרטים ספורטיביים וטכניים של קבוצות המרוצים הטובות בעולם", כך מסר הנהג הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully