וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון הספורטאי העשיר בבריטניה; כמה שווים מוריניו, ונגר ואנדי מארי?

מערכת גלובסספורט

27.4.2015 / 12:31

דירוג ה"סאנדיי טיימס" ל-2015: הונו של נהג הפורמולה 1 עומד על 88 מיליון ליש"ט, והוא הגדול ביותר מבין אנשי הספורט בבריטניה; חלוץ מנצ'סטר יונייטד, וויין רוני, במקום השני

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס. רויטרס
לואיס המילטון. לא חסר כסף/רויטרס

לואיס המילטון, נהג הפורמולה 1 בן ה-30 שמתגורר כיום במקלט המס מונאקו - הוא הספורטאי/מאמן הספורט העשיר ביותר שמקום מגוריו המקורי או הנוכחי הוא בריטניה - עם הון המוערך ב-2015 ב-88 מיליון ליש"ט, עלייה של 29.4% לעומת 2014 (אז נאמד ב-68 מיליון ליש"ט). כך עולה מהדירוג השנתי שמפרסם השבועון "סאנדיי טיימס".

את המקום השלישי ברשימה תופס נהג פורמולה 1 אחר - ג'נסון באטון (קבוצת מקלארן), השווה כיום 71 מיליון ליש"ט (63 מיליון אשתקד). מקדים אותו במקום השני חלוץ מנצ'סטר יונייטד בכדורגל, וויין רוני, שהגדיל במהלך העונה האחרונה את הונו ב-12 מיליון ליש"ט, אל סך של 72 מיליון ליש"ט.

את החמישייה הראשונה סוגרים טניסאי - אנדי מארי הסקוטי, המוערך ב-2015 ב-48 מיליון ליש"ט (40 מיליון ב-2014); והכדורגלן הוותיק ריו פרדיננד (לשעבר מנצ'סטר יונייטד, כיום קווינס פארק רייינג'רס) השווה 44 מיליון ליש"ט (כמו בשנה שעברה).

עוד כדורגלן ותיק שמככב בצמרת העשירים הוא סטיבן ג'רארד, קפטן ליברפול, שבסוף העונה יעזוב את אנגליה לטובת לוס אנג'לס גלאקסי האמריקאית: מדורג שישי עם 42 מיליון ליש"ט. אחריו מגיע הכדורסלן הראשון בדירוג - לואל דנג, שחקנה של מיאמי היט מה-NBA, שהונו עומד על כ-40 מיליון ליש"ט. מי שחולק איתו את המקום השביעי הוא ז'וזה מוריניו הפורטוגלי, מאמנה של אלופת הפרמיירליג הנכנסת צ'לסי.

יתר הרשימה: פרנק למפארד (כדורגל, מנצ'סטר סיטי) - 39 מיליון ליש"ט; ועוד ארבעה השווים 38 מיליון ליש"ט כ"א: ניק פאלדו (גולף), ראיין גיגס (כדורגלן עבר, מנצ'סטר יונייטד), רורי מקלרוי (גולף), ארסן ונגר הצרפתי (מאמן כדורגל, ארסנל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully