וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנדר לצעירים: סקודה פאנסטר פאביה פיק-אפ

2.5.2015 / 8:31

קבוצה של סטונדטים מהאקדמיה של סקודה פיתחו טנדר מזערי המבוסס על פאביה החדשה, והכניסו בו רוח נעורית עם מערכת שמע משוכללת ומארז מנקר עיניים. בדרך אל הים

סקודה פביה פאנסטר פיק-אפ. אתר יצרן
סקודה פאנסטר. הצעירים יוצאים לבלות/אתר יצרן

לקראת תערוכת VAG המסורתית המתקיימת ב- Wörthersee באוסטריה, הכינו סטונדטים בגילאי 17-19 מהאקדמיה של סקודה בצ'כיה, את הפרשנות שלהם לטנדר מדליק ועירוני לצעירים: פאביה פאנסטר פיק-אפ. בשלב זה מוגדר מטבעו כרכב ראווה, אבל הוא עשוי להוליד בעתיד גרסה נוספת של פאביה שתחזק את ההיצע (ובכל מקרה הוגשו לאחרונה תוכניות לקרוסאובר קומפקטי שיתחרה בניסאן ג'וק).

23 המתמחים של סקודה מספרים שרצו לשלב את הדינמיות של הפאביה עם דגם שיצעיר את חזות המותג. המלאכה החלה עם סינון של 84 דגמים שהיו על השולחן, בחירת שם (בסיועם של תלמידי בית ספר יסודי) ומשם המשיכו בהסרת החלק האחורי של הסופר מיני, ועיצוב שטח הטענה קומפקטי שהופך את המכונית לקופה-פיק אפ עם שתי דלתות.

סקודה פביה פאנסטר פיק-אפ. אתר יצרן
סקודה פביה פאנסטר פיק-אפ/אתר יצרן

המוטיב של הפאנסטר נחלק בין אג'נדה שנקשרת עם איכות הסביבה לבין ביצועים ממוקדים; החלקים הקוסמטים והירוקים, מקצתם מדגישים את הרגישות כלפי כדור הארץ, בעוד החישוקים האגרסיבים נלקחו מסקודה אוקטביה RS. הכוח מגיע ממנוע 1.2 ל' TSI המפיק 120 כ"ס עם תיבת DSG דו-מצמדית. לפני כן, עלה לדיון השתלת מנוע 1.8 ל', אך זה נפסל מפאת גודלו.

ההשפעה של הסטודנטים ניכרת לא רק בנורות ה-LED הירוקות והנאון תחת המרכב, כי אם גם במערכת השמע המפציצה מבית ASBO; על פי נתוני החברה, זו סוחטת 1,400 וואט ומתוגברת עם סאב-וופר 200 וואט. בפנים עוד קישוטים באווירה ספורטיבית להשלמת המיזם.

באופן לא מפתיע, הפאנסטר, כמו סקודה סיטיג'ט הדו מושבית והמצועצעת, לא מיועד לייצור במצבו הנוכחי, אלא נולד כמחווה לסקודה פליסיה פאן שתפקדה כטנדר פתוח בשורות הצ'כים בשנות ה-90.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully