וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגטי שירון: 0-100 קמ"ש ב-2 שניות, ויותר מ-1,500 כ"ס על הכביש

3.5.2015 / 8:36

בבוגטי ממשיכים לחזק את יורשת הויירון ורומזים על ביצועים דמיוניים שיאיצו את מכונית העל ל-100 קמ"ש ב-2 שניות. המהירות המרבית? מעל 460 קמ"ש

בוגטי ויירון. אתר יצרן
בוגטי וייירון. הגיעה זמנה של ה-Chiron/אתר יצרן

בבוגטי החליטו די מזמן שברגע שתוחלף הויירון, המכונית שתכנס לנעליה - שירון, תקבע רף חדש של ביצועים ויכולות שיותירו את כל המתחרים הרחק מאחור. ואכן, לאחר שנעלה את מכירותיה של הויירון עם גרסת "לה פינאלה" אחרונה חביבה (שנמכרה לאספן מהמזרח התיכון), החלה להכשיר במלוא המרץ את השירון החדשה שמסתמנת כמכונית העל החזקה והמהירה בעולם. לפחות לפי שעה.

בוגטי המשיכו לחזק לאחרונה את הדיווחים לפיהם שירון תישא בקרביים מנוע W16 מתוגבר משמעותית, כשזה יחלץ 1,500 כ"ס ויותר מ-140 קג"מ בחיבור לתיבה דו-מצמדית (פיתוח של פולקסווגן, בעלת הבית). הנתונים מורים שהיא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-2 שניות ועד ל-468 קמ"ש מרביים. לשם השוואה, הויירון קודמתה חילצה 1,200 כ"ס ו-100 קמ"ש נראו על הסקאלה לאחר 2.5 שניות. המהירות המרבית - בגרסה החזקה ביותר, עמדה על כ-432 קמ"ש.

עם מספרים כאלו, לא נראה שלה-פרארי, מקלארן P1 ופורשה 918 ספיידר יצליחו לעמוד בקצב שלה, שכן אלה נדרשים לעוד שנייה אחת כדי להעפיל ל-100 קמ"ש. בבוגטי אף מוסיפים שהמנוע של השירון יציג חידושים משמעותיים במערכות ההזרקה והגדישה, כאשר בפולקסווגן יעשו שימוש במגדשי טורבו אלקטרוניים, הזרקה ישירה ואפילו ניתוק צילינדרים לחסכון בדלק, רחמנא ליצלן. צריכת הדלק הממוצעת? בגזרת ה-5.2 ק"מ לליטר בנזין.

ה-שירון (Chiron) תוצג במהלך שנת 2016, עם בכורה אפשרית בתערוכת הרכב בז'נבה. היא תהיה יקרה יותר מהויירון בכמה אחוזים עם תג מחיר בן 7 ספרות שיכול לחצות בקלות את ה-2 מיליון יורו.

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully