וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרשמות מוצר: שואב אבק אלחוטי לרכב

4.5.2015 / 7:40

שואב אבק חדש של דייסון (DYSON) מבטיח להוציא לכם מהשטיחים של הרכב את הפירורים של העוגיות ואת השערות של הכלב ולעשות את הכל מבלי לחבר אותו לחשמל. בדקנו אם עומד באתגר

צילומים: קובי ליאני

התרשמות מוצר: שואב אבק אלחוטי לרכב של דייסון. קובי ליאני
התרשמות מוצר: שואב אבק אלחוטי לרכב של דייסון/קובי ליאני

טרוף הניקיונות של חג הפסח כבר מאחורינו, כך שנראה ששואב האבק החדש של דייסון, הגיע אלינו מעט באיחור להתרשמות, אבל הצצה אחת אל המושב האחורי של המכונית הפרטית שלנו ואל השטיחים, גילה שאת הכלב המשפחתי זה בכלל לא מעניין שכבר לא אוכלים מצות. והוא לא לבד, גם שלושה ילדים שעושים שימוש ברכב באופן קבוע דואגים למלא את המרווחים בין הריפודים בכל שאריות אוכל אפשריות. אז פסח או לא, יש לנו רכב לנקות.

את אתגר המכונית המטונפת העמדנו הפעם בפני שואב האבק החדש של דייסון שמיועד באופן כמעט בלעדי לשימוש ברכב. בניגוד לשואבים רבים אחרים, הוא מתאים מאוד למי שאין ברשותו חניה פרטית או שבזו אין חיבור לרשת החשמל. שכן בעזרת סוללת ליטיום פנימית, הוא מסוגל לפעול אלחוטית לאחר טעינה ביתית ולפי ההבטחות, גם להציע עוצמת שאיבה חזקה כמו של שואבי אבק שמחוברים לשקע.

לפני השימוש טענו את השואב, אך משום שהגיע טעון בחלקו, לא יכולנו למדוד מה משך הזמן הדרוש לטעימה מלאה ממצב ריק לגמרי. אולם הטענה מלאה, לפי המפרט הטכני אמורה לאפשר 20 דקות עבודה או 6 דקות בעוצמת שאיבה מקסימלית (טורבו), אז בחרנו את עצמת השאיבה הרגילה והתחלנו לעבוד.

במצב זה השואב הצליח להתמודד בקלות עם לכלוך חופשי - פירורים, אבק וחול שמצאו את דרכם אל השטיחים והמושבים. אולם כדי להתגבר על שערות הכלב שנדבקו לריפודים, עברנו לא רק לעוצמת השאיבה המקסימלית, אלא גם לעבודה עם מברשת ממונעת שמצליחה לנתק את השערות ולשאוב אותן. העבודה התגלתה כיעילה מאוד ורוב הלכלוכים נשאבו פנימה בקלות. אולם, מאחר ונזקקנו לעוצמת השאיבה המקסימלית, הסוללה התחסלה באמת תוך דקות ולפני שהספקנו לסיים את העבודה - כן, עד כדי כך הרכב היה מלוכלך.

ההתרשמות שלנו מהמוצר טובה בסך הכל. עוצמת השאיבה חזקה במצב הטורבו (110,000 סל"ד), השואב עצמו קל לתפעול ולמשקל (2 ק"ג), מכל הפסולת שלו קל לניתוק, ריקון והחזרה והערכה מגיעה עם שלל אביזרים לשימושים שונים. המחיר לעומת זאת, גבוה - כ-3,290 שקל בחנויות החשמל, מה שמקשה עלינו להעניק לו ציון משתלם במיוחד למרות יעילותו הטכנית.

עוד צרכנות ואביזרים בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully