וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית, נהג מירוצים ושחקן: הכירו את הצוות החדש של "טופ-גיר"

5.5.2015 / 9:32

"טופ-גיר" תשוב למסכים באביב הבא עם צוות חדש במקום קלארקסון, המונד ומאי. הכוכבים: ג'ודי קיד, גיא מרטין ופיליפ גלניסטר

ג'ודי קיד. אתר יצרן
ג'ודי קיד. הופיעה בטופ גיר בעבר, והרשימה את הצוות/אתר יצרן

מי שהספיד את "טופ-גיר" לאחר פיטוריו של ג'רמי קלארקסון ועזיבתם של ג'יימס מאי וריצ'רד המונד, עשוי להתבדות בחודשים הקרובים כאשר יוכרז צוות המנחים החדש של תכנית הבידור המוטורית, שנעצרה בחריקת בלמים בעקבות העימות המתוקשר בין קלארקסון למפיק בתכניתו. על פי דיווחים של ה'סאנדי אקספרס', ה-BBC2 בחרו שלוש דמויות מתעשיית הבידור שייכנסו לנעליהם לקראת עונה נוספת שתעלה באביב 2016, והמשא ומתן עימם נמצא בעיצומו.

על פי פרסומי האתר, ה-BBC2 גייסו את דוגמנית העל ג'ודי קיד, נהג המירוצים גיא מרטין ואת השחקן פיליפ גלניסטר. קיד (37), החלה את הקריירה שלה על מסלולי האופנה, אך במהרה עברה לתכניות ריאלטי בהן "סלבריטי שף" ולאחרונה גם החלה להנחות את תכנית האספנות "קלאסיק קאר שואו" עם קוונטין ווילסון, שגם הוא נמנה על צוותי טופ-גיר בגלגולים הקודמים. היא השתתפה בטופ גיר כאורחת במכונית ה"תקציב".

גיא מרטין, בן ה-35 הוא רוכב מירוצים שמתחרה בעיקר בסבבים ייחודיים, כמו למשל מירוצי ה-TT בהאי מאן, ועוד מסגרות כאלה ואחרות וכן רכש השכלה קצרה במכונאות. הוא גם ידוע כדמות "צבעונית" בכלי התקשורת בבריטניה ומישהו שמכריו מעידים עליו כאקסטרימיסט בנשמה. "אם זה לא מאתגר את השפיות שלו - הוא לא מעוניין", כך מציינים אודותיו.

השחקן פיליפ גלניסטר, בן ה-52 התפרסם בזכות תכניות מדע בדיוני משטרתיות, בהן "החיים במאדים". אשתקד הוא החל להנחות גם תכנית הרכב "בשם האהבה למכוניות" במסגרתה משפץ דגמים קלאסיים נדירים. עד כה, הניח ידיו על דלוריאן, מיני קופר קלאסית, פורד אסקורט חבוטה ועוד.

ב-BBC2 ינסו לנעול את השלישיה תחת חוזה כבר בימים הקרובים, וזאת כדי למנוע שמועות ודיווחים שגויים אודות מועמדים נוספים שלכאורה עמדו על הפרק. בהקשר זה, צריך לציין שאחד מהוגי טופ-גיר, אנדי וילמן התפטר גם הוא בעקבות ויכוח עם המפיקים הראשיים, שלא הסכימו לבחון את ג'י-קי (מלהקת ג'מירווקי) שנחשב לחובב מכוניות אדוק.

טופ-גיר, לפחות בפורמט הנוכחי שלה הגיעה לסיומה כאמור, אך ה-BBC עדיין עתידים לשדר את 3 הפרקים שנותרו. בינתיים, קלארקסון פרסם בטור מיוחד שהוא כבר מבשל תכנית רכב חדשה בהנחייתו בערוץ מתחרה, והוא בהחלט עשוי להשיב את המונד ומאי לצידו.

  • עוד באותו נושא:
  • טופ גיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully