וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לסיאט איביזה

7.5.2015 / 14:25

הסופר מיני הספרדיה מקבלת עדכונים חיוניים שעיקרם תחת מכסה המנוע, רמות האבזור וחלל הפנים. בכורה בתערוכת פרנקפורט, בישראל לקראת סוף השנה

סיאט איביזה 2016. אתר יצרן
סיאט איביזה המחודשת. השינויים הגדולים תחת המעטפת/אתר יצרן

סיאט השיקה בברצלונה את מתיחת הפנים הסמלית עד מאוד של הסופר מיני איביזה, זמן קצר יחסית לאחר רענון הדגם לפני כשנתיים. האיביזה המחודשת תזכה לשדרוגים קוסמטיים בתא הנוסעים, תוספות מינוריות על גזרתה ולראשונה תצטייד גם במנועי 3 צילינדרים חסכוניים המשרתים את קונצרן פולקסווגן מספר שנים.

בסיאט טוענים לתערובת של שינויים בפלטפורמה הוותיקה שלה, כולל כיול מתלים חדש שיהפוך את הנסיעה להרבה יותר רהוטה מבעבר וכן תציע כאופציה מתלים אדפטיביים שניתנים לכיוון לפי בחירת הנהג. מעבר לכך, נעשו שינויים משמעותיים יותר במבנה הראשי של הקונסולה, עם שימוש בבקרת מדיה מעודכנת עם בקרת 'מירור-לינק' להקרנת הסמארטפון על גבי הצג הראשי.

הרכב המנועים של האיביזה המחודשת יתחיל ביחידות 3 צילינדרים קומפקטיות בהספקים של כ-75 כ"ס מנפח של 1.0 ל', או מוגדשי טורבו להם 90 ועד 110 כ"ס (כ-20 קג"מ מ-1,800 סל"ד). בקצה ההיצע, מלבד גרסאות הקופרה שתגענה בהמשך, מנוע ה-1.4 ל' טורבו עם 150 כ"ס ו-25 קג"מ. למנוע זה גם בקרת ניתוק צילינדרים לחסכון מרבי בדלק; היצרן מצהיר על על כ-21 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. המנועים יחוברו לתיבות ידניות או דו-מצמדית DSG.

חיצונית, תתקשו להבחין בהבדלים (אלא אם אתם שוחרי המותג), אך כמקובל ממתיחת פנים קטנה, האגף שאחראי על שרטוטים לא הרחיק לכת הפעם, ובחר במאפיינים מאופקים. כמו תמיד, האיביזה כמובן במרכב 3 דלתות, 5 דלתות או סטיישן (430 ל' ללא קיפול המושבים), ותעמיד ערימה של אפשרויות גוונים להתאמה בין המרכב החיצוני לפנימי.

האיביזה תיחשף שוב בפני קהל רחב במסגרת תערוכת פרנקפורט בספטמבר. לישראל תגיע בתחילת הרבעון הרביעי של השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully