וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוזלות: אופל מוקה במחיר של משפחתית עממית

13.5.2015 / 8:28

שלמה הפחיתה את מחיר הקרוסאובר מוקה בשיעור חד. המחיר החדש משקף הורדה של כ-16 אלף שקלים

אופל מוקה. אתר יצרן
אופל מוקה. ירידית מחירים/אתר יצרן

השינויים שחלים בחודשים האחרונים בשערי המטבע השונים מניבים בין היתר גם ירידות מחירים בקבוצות הפנאי הפופולריות בארץ. אחרי שקיה הסתערה על השוק עם ספורטאז' משפחתי ב-135 אלף שקלים וקראה תגר על הרגלי הצריכה הקלאסיים במחוזותינו, שלמה מציעה עם קרוסאובר קומפקטי ב-129 אלף שקלים, אופל מוקה, תאומת שברולט טראקס.

על פניו, המוקה המוזלת אינה גובה מחיר יקר מהצרכנים בכל הקשור לאבזור פנים וחוץ. המפרטים בישראל כוללים כסטנדרט בקרת מדיה חדשה במקומה של מערכת אינטלינק, כניסות USB ו-AUX, קישורית בלוטות' מקורית, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת וערכת בטיחות מלאה עם בקרות יציבות ובלימה.

על ההנעה מופקדת יחידת ה-1.4 ל' טורבו בנזין המפיקה 140 כ"ס ומחוברת לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. זו מאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-9.82 שניות ועד 190 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק תעמוד על כ-12 ק"מ לליטר בממוצע.

אופל מוקה תא נוסעים. אתר יצרן
אופל מוקה תא נוסעים/אתר יצרן

חיצונית, ניתן לבחור בין מגוון צבעים מודגשים (כחול קטיפה, אדום ועוד), עם תוספות קוסמטיות כחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש וכן ניתן להתאים לה גגון דקורטיבי לנשיאת ציוד. מוקה תימכר כאמור במחיר התחלתי של 129 אלף שקלים. זאת לדברי שלמה בזכות שער יורו נמוך ותמיכה מהיצרן. עד היום, מסרה אופל העולמית כ-300 אלף יחידות מהמוקה. מתחילת השנה, נמכרו בישראל 176 דגמי מוקה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully