וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש ותקרה קורסת באוטו איטליה

18.5.2015 / 6:27

בשבת קרסה תקרת אולם התצוגה של פרארי ומזראטי וגרמה נזק לשלוש מכוניות וביום בראשון מונה כבר מנכ"ל חדש ליבואנית אוטו איטליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי בשורות משמעותיות אצל יבואנית פרארי ומזרטי לישראל - מנכ"ל חדש יוביל את פעילות החברה רגע אחרי שתקרת אולם התצוגה קרסה. לכל דבר יש פעם ראשונה, גם לצירוף מקרים מוזר שכזה. ביום ראשון האחרון הודיעה היבואנית אוטו איטליה על החלפת מנכ"לים בחברה. אורן חדד אשר מילא את תפקיד זה בשנתיים האחרונות, יפנה את מקומו לטובת דני איטליאנו, המנכ"ל החדש.

איטליאנו (39) הספיק לשמש כמנהל המכירות הארצי של מרצדס וסמארט בכלמוביל, מנהל השיווק והמכירות בחברת 'פזומט' של פז וכמנהל מכירות בפרטנר. בפניו ימשיך לעמוד האתגר של ביסוס מעמד מכוניות הפרימיום והספורט של הקבוצה וכן ההתמודדות מול כניסת מתחרים חדשים לתחום כמו אסטון מרטין.

ולבשורה פחות משמחת, בסוף השבוע האחרון קרסה תקרת אולם התצגה הראשי של מזראטי ופראר בחלקו הדרומי וגרמה נזק לשלושה כלי רכב אשר עמדו במקום - גראנד טוריזמו, גיבלי וקואטרופורטה. למרות שלא נערכה עדיין הערכת נזקים, ניתן לומר כי אף אחד מכלי הרכב לא מוגדר כאבדן להלכה (טוטאל לוס). מחברת אוטו איטליה נמסר כי למרבה המזל, הקריסה ארעה בזמן שאולם התצוגה סגור וריק ממבקרים ועובדים, כך שאיש לא נפגע ממקרה זה.

עוד על פרארי ומזרטי בוואלה רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully